Λοιπον παιδια εχω βαλει στον γνησιο 800αρι μου το παλιο dreamelite_BH_133D και του χω κανει καποιες μετατροπες οπως:τελευταιοι drivers,seconstage loader, addons για κατεβασμα απο PRZ Italy team και γενικα πεταει (με τη βοηθεια παντα του τελευταιου ts panel)
Το προβλημα που αντιμετωπιζω ακομα ειναι με τον media player που δε λεει να παιξει τιποτα απο τον σκληρο δισκο!
Αν εχεις ασχοληθει καποιος (και ειναι νοσταλγος αυτου του τελειου image) θα ηθελα να με βοηθησει πανω στο θεμα
Καλησπέρα φίλε, έχω και εγω το συγκεκριμένο Image αλλά ειλικρινά λόγω βαρεμάρας, δεν έχω περάσει τίποτα απο αυτά που έπρεπε !! Μήπως θα μπορούσες να γράψεις τι ακριβώς έχεις περάσει (ποια έκδοση κτλ) για να μην αρχίζω τα πειράματα??? Επίσης με αυτά που έχεις βάλει μήπως μπορείς να κάνεις αναζήτηση σε όλα τα κανάλια με τα πλήκτρα?? (δηλαδή πατώντας το 9 πχ να πηγαίνει κατευθείαν στα κανάλια που ξεκινάνε απο w?). Σε ευχαριστώ πολύ.
Όσο για το πρόβλημα του media player δυστυχώς δεν έχω ασχοληθεί και δεν μπορώ να σε βοηθήσω :(
edit: Μόλις έβαλα το addon της PRZ team. Δεν είναι άσχημο! Τουλάχιστον υπάρχει κάτι να κατεβάζουμε! Παλεύω και τα υπόλοιπα!
Καλησπερα παιδια εχω κανει αγορα κλειδια για νοβα απο αυτο το σαιτ .............................και θα ηθελα να ρωτησω πως στηνεται το ολο πραγμα το πρωτοκολο που μου λεει οτι υποστηριζεται απο το συγκεκριμενο σερβερ ειναι newcamd525 ,πως το στηνω στο Dreambox Υπαρχει καποιος οδηγος .Ευχαριστω εκ των προτερων
Εάν το image που έχεις πάνω, έχει άνοικτο server στα addons, κατέβασε το mgcamd 1.35a και τα κατάλληλα confings, αλλιώς να τα εγκαταστήσεις manual
Τα στοιχεία που σου έχει δώσει ο ''τύπος'', θα τα βάλεις στο φάκελο var/keys και θα δώσεις δικαιώματα (attritubes) 755 και είσαι έτοιμος
Καλησπέρα σε όλους, ελπίζω να μπορέσω να βρω βοήθεια από σας γιατί οι γνώσεις μου είναι λίγες.Θα σας περιγράψω το πρόβλημα όσο πιο καλά γίνεται. Λοιπόν, έχω ένα dreambox 500s και θέλω να το φορτώσω με το dcc για δορυφορική σύνδεση κλπ, έχω ένα λάπτοπ και το έχω συνδέσει με τον αποκωδικοπ με εθερνετ αλλά όχι κ με το ρούτερ γιατί έχω ασύρματη σύνδεση, τουλάχιστον έτσι νομιζω πως πρέπει, μου ανοίγει ένα παράθυρο στο αποίο μου δείχνει το pc τον dreamb κ το ρούτερ κάνω searsch, βρίσκει τα ip τους, πατάω reconnect μεταξύ τους συνδέονται με πράσινη γραμμή αλλά η μικρή γραμμή προς τον αποκωδ είναι κόκκινη και επίσης ανοιγει ένα μικρό παραθυράκι και μου γράφει error 10057 in function Send Sochet is not connected , τι συμβαίνει? αν δεν μπορείτε να καταλάβετε μήπως κάποιον να μου συστήσετε τότε, μένω Θεσσαλονίκη, ευχαριστώ όπως και νάχει.![]()
Καλησπέρα σε όλους, ελπίζω να μπορέσω να βρω βοήθεια από σας γιατί οι γνώσεις μου είναι λίγες.Θα σας περιγράψω το πρόβλημα όσο πιο καλά γίνεται. Λοιπόν, έχω ένα dreambox 500s και θέλω να το φορτώσω με το dcc για δορυφορική σύνδεση κλπ, έχω ένα λάπτοπ και το έχω συνδέσει με τον αποκωδικοπ με εθερνετ αλλά όχι κ με το ρούτερ γιατί έχω ασύρματη σύνδεση, τουλάχιστον έτσι νομιζω πως πρέπει, μου ανοίγει ένα παράθυρο στο αποίο μου δείχνει το pc τον dreamb κ το ρούτερ κάνω searsch, βρίσκει τα ip τους, πατάω reconnect μεταξύ τους συνδέονται με πράσινη γραμμή αλλά η μικρή γραμμή προς τον αποκωδ είναι κόκκινη και επίσης ανοιγει ένα μικρό παραθυράκι και μου γράφει error 10057 in function Send Sochet is not connected , τι συμβαίνει? αν δεν μπορείτε να καταλάβετε μήπως κάποιον να μου συστήσετε τότε, μένω Θεσσαλονίκη, ευχαριστώ όπως και νάχει.![]()
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΙΜΑΙ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΓΓΡΑΨΩ ΑΠΟ ΤΟΝ dreambox 800hd ΣΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
ΣΚΛΗΡΟ ΕΝΩ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ format ΜΕ ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ?
kalo tha einai na grafeis me mikra grammata, stin glossa ton ypologiston ta kefalaia einai san na krazeis.