Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 35 of 100 FirstFirst ... 102530333435363740456085 ... LastLast
Results 341 to 350 of 1000

Thread: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #341
    Contributing Member
    Join Date
    27-02-2005
    Posts
    360
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by ronsar View Post
    Καλο μεσημερι σε ολους.Παρακαλω την βοηθεια σας.DM 500 HD original,ειχε διαφορα φορτωμενα.Επανεφερα εργοστασιακες ρυθμισεις.Μετα απο αυτο,αναψε το πρασινο λαμπακι στην προσωψη του,η οθονη της TV δειχνει THE GEMINI PROJECT II, και στην κατω αριστερη γωνια, loading Enigma2. Το πρασινο λαμπακι εσβησε (η εικονα στην οθονη παραμενει η ιδια)και αναβηνει στον DM το κοκκινο λαμπακι.Απο εκει και περα δεν ακουει ουτε control,ουτε τιποτε. Ειχα ακουσει οτι τον βγαζεις απο την πριζα κραταμε πατημενο το κουμπι στην μροστινη οψη του DM,και τον συνδεουμε στο ρευμα.Περιμενουμε για μερικα δευτερολεπτα. Στην οψη του DM αναβει το πρασινο λαμπακι,η εικονα χανεται απο την TV,και ο DM,δεν ακουει ουτε control,ουτε τιποτε. Σας ΠΑΡΑΚΑΛΩ βοηθειστε.
    περασε το ιματζ απο την αρχη με το dreamup

  2. Advertise Here
  3. #342
    Contributing Member
    Join Date
    27-02-2005
    Posts
    360
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by pailas View Post
    exo ksexasei to pin sto dreambob kai den mporo na anoikso merika kanalia mporei kapios na mou pei
    pos mporo na bro to pin th diadikasia xreiazete..
    eyxaristo
    var/tuxbox/config/enigma/config >> στη γραμμη parental lock= 0000xxx > μετατρεπεις τα χχχ σε δεκαδικο και εχεις τον αριθμο
    (εγω αυτο καταλαβα οτι ζητας)

  4. #343
    Member christos4's Avatar
    Join Date
    19-09-2008
    Location
    DREAMLAND
    Posts
    90
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Λοιπον παιδια εχω βαλει στον γνησιο 800αρι μου το παλιο dreamelite_BH_133D και του χω κανει καποιες μετατροπες οπως:τελευταιοι drivers,seconstage loader, addons για κατεβασμα απο PRZ Italy team και γενικα πεταει (με τη βοηθεια παντα του τελευταιου ts panel)
    Το προβλημα που αντιμετωπιζω ακομα ειναι με τον media player που δε λεει να παιξει τιποτα απο τον σκληρο δισκο!
    Αν εχεις ασχοληθει καποιος (και ειναι νοσταλγος αυτου του τελειου image) θα ηθελα να με βοηθησει πανω στο θεμα

  5. #344
    Member
    Join Date
    19-06-2007
    Posts
    34
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by christos4 View Post
    Λοιπον παιδια εχω βαλει στον γνησιο 800αρι μου το παλιο dreamelite_BH_133D και του χω κανει καποιες μετατροπες οπως:τελευταιοι drivers,seconstage loader, addons για κατεβασμα απο PRZ Italy team και γενικα πεταει (με τη βοηθεια παντα του τελευταιου ts panel)
    Το προβλημα που αντιμετωπιζω ακομα ειναι με τον media player που δε λεει να παιξει τιποτα απο τον σκληρο δισκο!
    Αν εχεις ασχοληθει καποιος (και ειναι νοσταλγος αυτου του τελειου image) θα ηθελα να με βοηθησει πανω στο θεμα
    Καλησπέρα φίλε, έχω και εγω το συγκεκριμένο Image αλλά ειλικρινά λόγω βαρεμάρας, δεν έχω περάσει τίποτα απο αυτά που έπρεπε !! Μήπως θα μπορούσες να γράψεις τι ακριβώς έχεις περάσει (ποια έκδοση κτλ) για να μην αρχίζω τα πειράματα??? Επίσης με αυτά που έχεις βάλει μήπως μπορείς να κάνεις αναζήτηση σε όλα τα κανάλια με τα πλήκτρα?? (δηλαδή πατώντας το 9 πχ να πηγαίνει κατευθείαν στα κανάλια που ξεκινάνε απο w?). Σε ευχαριστώ πολύ.

    Όσο για το πρόβλημα του media player δυστυχώς δεν έχω ασχοληθεί και δεν μπορώ να σε βοηθήσω :(


    edit: Μόλις έβαλα το addon της PRZ team. Δεν είναι άσχημο! Τουλάχιστον υπάρχει κάτι να κατεβάζουμε! Παλεύω και τα υπόλοιπα!

  6. #345
    New Member
    Join Date
    10-09-2011
    Posts
    2
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Καλησπερα παιδια εχω κανει αγορα κλειδια για νοβα απο αυτο το σαιτ .............................και θα ηθελα να ρωτησω πως στηνεται το ολο πραγμα το πρωτοκολο που μου λεει οτι υποστηριζεται απο το συγκεκριμενο σερβερ ειναι newcamd525 ,πως το στηνω στο Dreambox Υπαρχει καποιος οδηγος .Ευχαριστω εκ των προτερων

  7. #346
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by TheoV View Post
    Καλησπερα παιδια εχω κανει αγορα κλειδια για νοβα απο αυτο το σαιτ .............................και θα ηθελα να ρωτησω πως στηνεται το ολο πραγμα το πρωτοκολο που μου λεει οτι υποστηριζεται απο το συγκεκριμενο σερβερ ειναι newcamd525 ,πως το στηνω στο Dreambox Υπαρχει καποιος οδηγος .Ευχαριστω εκ των προτερων
    Εάν το image που έχεις πάνω, έχει άνοικτο server στα addons, κατέβασε το mgcamd 1.35a και τα κατάλληλα confings, αλλιώς να τα εγκαταστήσεις manual
    Τα στοιχεία που σου έχει δώσει ο ''τύπος'', θα τα βάλεις στο φάκελο var/keys και θα δώσεις δικαιώματα (attritubes) 755 και είσαι έτοιμος

  8. #347
    New Member
    Join Date
    10-09-2011
    Posts
    3
    Uploads
    0
    Likes
    0

    error 10057 in function Send Sochet is not connected

    Καλησπέρα σε όλους, ελπίζω να μπορέσω να βρω βοήθεια από σας γιατί οι γνώσεις μου είναι λίγες.Θα σας περιγράψω το πρόβλημα όσο πιο καλά γίνεται. Λοιπόν, έχω ένα dreambox 500s και θέλω να το φορτώσω με το dcc για δορυφορική σύνδεση κλπ, έχω ένα λάπτοπ και το έχω συνδέσει με τον αποκωδικοπ με εθερνετ αλλά όχι κ με το ρούτερ γιατί έχω ασύρματη σύνδεση, τουλάχιστον έτσι νομιζω πως πρέπει, μου ανοίγει ένα παράθυρο στο αποίο μου δείχνει το pc τον dreamb κ το ρούτερ κάνω searsch, βρίσκει τα ip τους, πατάω reconnect μεταξύ τους συνδέονται με πράσινη γραμμή αλλά η μικρή γραμμή προς τον αποκωδ είναι κόκκινη και επίσης ανοιγει ένα μικρό παραθυράκι και μου γράφει error 10057 in function Send Sochet is not connected , τι συμβαίνει? αν δεν μπορείτε να καταλάβετε μήπως κάποιον να μου συστήσετε τότε, μένω Θεσσαλονίκη, ευχαριστώ όπως και νάχει.

  9. #348
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: error 10057 in function Send Sochet is not connected

    Quote Originally Posted by apostars View Post
    Καλησπέρα σε όλους, ελπίζω να μπορέσω να βρω βοήθεια από σας γιατί οι γνώσεις μου είναι λίγες.Θα σας περιγράψω το πρόβλημα όσο πιο καλά γίνεται. Λοιπόν, έχω ένα dreambox 500s και θέλω να το φορτώσω με το dcc για δορυφορική σύνδεση κλπ, έχω ένα λάπτοπ και το έχω συνδέσει με τον αποκωδικοπ με εθερνετ αλλά όχι κ με το ρούτερ γιατί έχω ασύρματη σύνδεση, τουλάχιστον έτσι νομιζω πως πρέπει, μου ανοίγει ένα παράθυρο στο αποίο μου δείχνει το pc τον dreamb κ το ρούτερ κάνω searsch, βρίσκει τα ip τους, πατάω reconnect μεταξύ τους συνδέονται με πράσινη γραμμή αλλά η μικρή γραμμή προς τον αποκωδ είναι κόκκινη και επίσης ανοιγει ένα μικρό παραθυράκι και μου γράφει error 10057 in function Send Sochet is not connected , τι συμβαίνει? αν δεν μπορείτε να καταλάβετε μήπως κάποιον να μου συστήσετε τότε, μένω Θεσσαλονίκη, ευχαριστώ όπως και νάχει.
    δεν ανοιγουμε νεο θεμα την στιγμη που υπαρχουν θεματα για να ποσταρης το προβλημα σου. διαβασε λιγο τα θεματα

  10. #349
    New Member
    Join Date
    10-09-2011
    Posts
    3
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Καλησπέρα σε όλους, ελπίζω να μπορέσω να βρω βοήθεια από σας γιατί οι γνώσεις μου είναι λίγες.Θα σας περιγράψω το πρόβλημα όσο πιο καλά γίνεται. Λοιπόν, έχω ένα dreambox 500s και θέλω να το φορτώσω με το dcc για δορυφορική σύνδεση κλπ, έχω ένα λάπτοπ και το έχω συνδέσει με τον αποκωδικοπ με εθερνετ αλλά όχι κ με το ρούτερ γιατί έχω ασύρματη σύνδεση, τουλάχιστον έτσι νομιζω πως πρέπει, μου ανοίγει ένα παράθυρο στο αποίο μου δείχνει το pc τον dreamb κ το ρούτερ κάνω searsch, βρίσκει τα ip τους, πατάω reconnect μεταξύ τους συνδέονται με πράσινη γραμμή αλλά η μικρή γραμμή προς τον αποκωδ είναι κόκκινη και επίσης ανοιγει ένα μικρό παραθυράκι και μου γράφει error 10057 in function Send Sochet is not connected , τι συμβαίνει? αν δεν μπορείτε να καταλάβετε μήπως κάποιον να μου συστήσετε τότε, μένω Θεσσαλονίκη, ευχαριστώ όπως και νάχει.

  11. #350
    New Member
    Join Date
    11-09-2011
    Posts
    5
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΙΜΑΙ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΓΓΡΑΨΩ ΑΠΟ ΤΟΝ dreambox 800hd ΣΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
    ΣΚΛΗΡΟ ΕΝΩ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ format ΜΕ ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ?

    kalo tha einai na grafeis me mikra grammata, stin glossa ton ypologiston ta kefalaia einai san na krazeis.

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •