Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 47 of 100 FirstFirst ... 223742454647484952577297 ... LastLast
Results 461 to 470 of 1000

Thread: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #461
    Senior Member
    Join Date
    16-11-2005
    Posts
    224
    Uploads
    0
    Likes
    1

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    καλησπερα,παιδια.
    σε ενα dm 800hd, θελω να ρωτησω οταν το εχω κλειστο απο την πριζα και το ανοιγω να με πηγαινει κατευθειαν στο nov@cinema 1,τι πρεπει να κανω?
    επισης,δεν θελω οταν ειναι σε stand by ναλειτουργει η ωρα για να μην ζεσταινεται.τι πρεπει να κανω?

    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.

  2. Advertise Here
  3. #462
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by skyguard1 View Post
    καλησπερα,παιδια.
    σε ενα dm 800hd, θελω να ρωτησω οταν το εχω κλειστο απο την πριζα και το ανοιγω να με πηγαινει κατευθειαν στο nov@cinema 1,τι πρεπει να κανω?
    επισης,δεν θελω οταν ειναι σε stand by ναλειτουργει η ωρα για να μην ζεσταινεται.τι πρεπει να κανω?

    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.
    φιλε μου πας στο καναλι που θες να ανοιγει ο δεκτης οταν τον βαζεις μπροστα, και μετα του κανεις ενα restart enigma.
    οσο για την ωρα δεν εχει κανενα θερμοκρασιας απο την ωρα.

  4. #463
    Senior Member
    Join Date
    16-11-2005
    Posts
    224
    Uploads
    0
    Likes
    1

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    σε ευχαριστω πολυ,φιλε!

  5. #464
    Senior Member adamos_john's Avatar
    Join Date
    09-05-2009
    Location
    ASA
    Posts
    173
    Uploads
    2
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by skyguard1 View Post
    καλησπερα,παιδια.
    σε ενα dm 800hd, θελω να ρωτησω οταν το εχω κλειστο απο την πριζα και το ανοιγω να με πηγαινει κατευθειαν στο nov@cinema 1,τι πρεπει να κανω?
    επισης,δεν θελω οταν ειναι σε stand by ναλειτουργει η ωρα για να μην ζεσταινεται.τι πρεπει να κανω?

    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.
    Καλησπέρα και από εμένα.
    Αν δεν κάνω λάθος γίνετε και από το startup service το οποίο το κατεβάζεις από τα plugins, και για να το ορίσεις θα πρέπει την στιγμή που βλέπεις την λίστα με τα κανάλια να πατήσεις το menu κα μετά να το ορίσεις ως startup service – ορισμός ως υπηρεσία εκκίνησης .

  6. #465
    New Member
    Join Date
    21-04-2010
    Posts
    5
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Μπορεί καποιος να βοηθήσει έναν ασχετο εχω ενα dm 500s στο communication setup οταν κανω τεστ τα δυο πρωτα ειναι κοκκινα το ip και το αλλο τα αλλα δυο ειναι πρασινα οταν παω να κατεβασω κατι απο τα addons το κατεβαζει κανονικα με το pc εχει επικοινωνια κανονικα τι να φταιει?

  7. #466
    Senior Member
    Join Date
    20-06-2011
    Posts
    253
    Uploads
    1
    Likes
    1

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    αφου λειτουργει μην το ψαχνεις παραπερα , δεν απαραιτητο οτι το τεστ λειτουργει σωστα .

  8. #467
    New Member
    Join Date
    21-04-2010
    Posts
    5
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    αυτο λεω και εγω αφου δουλευει παλι καλα!τωρα κατι αλλο εχω εχω αγορασει ενα πακετο με πρωτόκολλο NewCamd525 αυτο πωσ μπορω να το περασω μεσα στα addons δεν το βρισκω.υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος γιατι μου εχει σπασει τα νευρα μια εβδομαδα!

  9. #468
    New Member
    Join Date
    20-03-2011
    Posts
    1
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ media link?

  10. #469
    Senior Member
    Join Date
    20-06-2011
    Posts
    253
    Uploads
    1
    Likes
    1

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by pe1980t View Post
    αυτο λεω και εγω αφου δουλευει παλι καλα!τωρα κατι αλλο εχω εχω αγορασει ενα πακετο με πρωτόκολλο NewCamd525 αυτο πωσ μπορω να το περασω μεσα στα addons δεν το βρισκω.υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος γιατι μου εχει σπασει τα νευρα μια εβδομαδα!
    αυτο που ψαχνεις λεγεται mgcamd_1.35a . to how to υπαρχει ηδη στο αναλογο νημα

  11. #470
    New Member
    Join Date
    21-04-2010
    Posts
    5
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    φιλε arturo το βρηκα του εκανα εγκατασταση απο δω και περα τι κανω?

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •