
Originally Posted by
notist
Παιδιά καλησπέρα.Έχω έναν 8000 dream με nabilo 0.12 και γραμμή με mgcamd 1.37.Για μία εβδομάδα έπαιζε μια χαρά.Πατώντας restart emu από εκείνη την ώρα δεν έπαιξε ξανά.Άλλαξα 6 image και κατέληξα στο nemesis 2.2 που μου άρεσε ποιό πολύ.Πέρασα χειροκίνητα το mgcamd 1.37 στο tmp και το έκανα manual install από τον δέκτη.Βάζω τα 5 αρχεία στο var/keys αλλά τίποτα.Τα αρχεία είναι ignore.list-mg_cgf-newcamd.list-priority.list και replace.list με δικαιώματα ήταν 729 δεν ξέρω γιατί,και τα έκανα 755.Επίσης στο var έχει χεράκι keys-->/usr/keys και τα 5 αρχεία μέσα,και στο usr/φάκελλο keys που επίσης έχει τα 5 αρχεία.Ενώ σε 2 500αράκια που είναι και μαιμούδες,η διαδρομή τους είναι var/φάκελλο keys και φυσικά η γραμμή παίζει κανονικά γμτ....Μπορεί κάποιος φίλος να βοηθήσει?Έχω κολλήσει μία εβδομάδα τώρα στο σκοτάδι.Ευχαριστώ πολύ.