ayto edo to dreamup sou kanei einai i ekdosi DreamUP _1_3_3_4 opos episis kai to loader ssl 82 ala gia mena kalitera na min perasis to loader ssl82 afou exeis tin dinatotita na to kaneis kai meta pou tha soy exei bootari to dream perna mono to image me to dreamup pou sou exo edo.
Καλησπέρα σας,
Μετά από αρκετή; αναζήτηση θα ήθελα να επιλέξω έναν από τους παραπάνω δέκτες για αγορά (αν έρθει ο Αϊ Βασίλης...)!
Μέχρι τώρα ήμουν ευχαριστημένος με Enigma 1 (Open)Pli και με τους δέκτες dm500 (clone) + dm7020 (orig), αλλά καιρός να περάσουμε σε HD SAT.
Γενικά οι παρακάτω απορίες μου έχουν δημιουργηθεί/λυθεί.
1. Αν θέλεις καλή υποστήριξη για Enigma 2 τότε ο δέκτης πρέπει να έχει broadcom chip. OK και οι τρείς έχουν! Το πλεονέκτημα των VU+ Uno & ET5000 είναι πως έχουν την καλύτερη έκδοση του chip (BCM7413) που υποστηρίζει και PiP/3D κλπ.
2. 4:2:2 δεν υποστηρίζει κανένα broadcom chip. (Ο AzBox HD με Εnigma2 ωστόσο υποστηρίζει!)
3. DTS downmix μάλλον και οι τρεις κάνουν (με software και όχι με hardware που μόνο ο dm8000hd κάνει)
4. DVB-T με προσθήκη Usb stick ώστε να γίνουν COMBO, μάλλον γίνεται και από τους τρείς (με τους κατάλληλους drivers)
Θετικά του VU+ Uno : 512 MB RAM, 2 CI, 3 USB 2.0, εξωτερικό esata, PiP.
Θετικά του ET5000 : Είναι πιο φτηνός, PiP.
Θετικά του DM800SE, υπάρχουν πάρα πολλά images.
Σίγουρα ότι οι παραπάνω δέκτες υποστηρίζονται από το OpenPli βοηθάει στην επιλογή. Ειδικά τα ET5000 & VU+ Uno κερδίζουν παραπάνω πόντους γιατί δεν χρειάζονται patches όπως ο DM800SE.
Τι προτείνετε για τους παραπάνω δέκτες; (Πλεονεκτήματα / Μειονεκτήματα)
Ευχαριστώ για την βοήθεια σας.
ΥΓ. Edision Pingulux / Amiko Alien 8900 / AzBox no OpenPli no fun :(
ΥΓ2. Δεν έχω ιδέα από Enigma 2
kai epeidi esi den exeis idea gia ola auta pou grafeis, prepei oloi emeis na psaxnoume sto forum? den mpikes kan stin diadikasia na diavaseis ta themata pou yparxoun ELEOS
gia sou tsec1 den les pio ssl eixes prin na kanis to flash file kai eise sigoros oti eine sim 2.1 stin 800 pou exeis poli tin pathane giati eixane sim 1.0
Καλημερα.Εχω στον DM800 bootloader 84 και στην flash, image 82 και δουλευει αψογα.Το προβλημα ειναι οτι περνωντας image στο barry allen δεχεται οσα ειναι 84 αλλα δεν δεχεται 84a.Γιατι?
μηπως ξερη καπιος τη mgcamb περνη το DMM Dream Elite 2.1 OE1.6 και που το κατεβαζω για δμ 500hd
gia sou elpan
theli na valis to ssl 84a gia na fortosis image 84a opos lesΚαλημερα.Εχω στον DM800 bootloader 84 και στην flash, image 82 και δουλευει αψογα.Το προβλημα ειναι οτι περνωντας image στο barry allen δεχεται οσα ειναι 84 αλλα δεν δεχεται 84a.Γιατι?
γεια σας,παιδια.υπαρχει προγραμμα που να μπορω να βαλω το image ενος 500s και ενος 800hd μεσω ιντερνετ?
ευχαριστω πολυ
χωρις σειριακο καλωδιο!