Επειδη δεν ασχολουντε και πολυ με images E1, ποιο θεωρειται οτι ειναι ιδανικοτερο γαι την φλας του 7020?
Εχω περασει το gemini 4.70 αλλα διαπιστωνω οτι πολλοι τρανσπορντερς ειναι λαθος ...οπως πχ το sky italia που πολλοι εχουν αλλαξει σε fec 29900.
Υπαρχει κατι που μπορω να ενημερωσω γενικα διχως να χρειαζετε μανουαλ αλλαγη??










