πρωτη φορα φιλε μου..
παλιοτερα βεβαια ειχα κι αλλο image.. δε ξερω αν παιζει ρολο αυτο μονο..
αλλα ειναι λιγο δυσκολο να περασω αλλο τωρα..
pigene
menoy/egkatastasi/proxorimenes rythmiseis
ekei bres tin entoli: enable network fix
kanto tsek kai meta eisai ok
mia erotisi mipos eine backup image?
τελικα απο το image ητανε.. με το Pli ολα καλα με τη LAN..
thnks σε ολους..
γει σας,παιδια.μια ερωτηση να κανω.
ενας dm 500s ποσα kb καταναλωνει για την λειτουργια του?
ευχαριστω.
ποση δυναμη kilobyte καταναλωνει,εαν ξερετε!