Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 41 of 100 FirstFirst ... 163136394041424346516691 ... LastLast
Results 401 to 410 of 1000

Thread: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #401
    Member
    Join Date
    07-08-2009
    Location
    kapou konta
    Posts
    73
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by douros View Post
    Δε χρειάζεται να το σβήσεις....απλά μετάνομασε το 1.37 στην ονομασία που έχει τώρα το mgcamd στο usr/bin και στείλτο μέσα
    Το mgcamd 1.37 θα το βρεις εδώ
    http://www.satsupreme.com/showthread...47-Mgcamd-1.37

    Βάλε το mgcamd και πέτα τα στοιχεία που σου έχουν δώσει στο var/keys και είσαι έτοιμος
    eyxaristo poli file douros

  2. Advertise Here
  3. #402
    Member
    Join Date
    28-11-2009
    Posts
    73
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Καλησπέρα σ ολη την παρεα του forum.Ειχα αγορασει (2) dreambox 500-s και ο (1) ξαφνικα δεν παιζει ενω ειναι στο ρευμα, το λαμπακι ειναι πρασινο στην τηλεοραση δεν δινει σημα τιποτα μαυρο σκοταδι.Ξερει κανεις τι μπορει να επαθε?Ευχαριστω

  4. #403
    Member
    Join Date
    11-05-2009
    Posts
    74
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by teodim1 View Post
    Καλησπέρα σ ολη την παρεα του forum.Ειχα αγορασει (2) dreambox 500-s και ο (1) ξαφνικα δεν παιζει ενω ειναι στο ρευμα, το λαμπακι ειναι πρασινο στην τηλεοραση δεν δινει σημα τιποτα μαυρο σκοταδι.Ξερει κανεις τι μπορει να επαθε?Ευχαριστω
    Τον βλέπεις με τη σειριακή του και το dream up;

  5. #404
    Member
    Join Date
    28-11-2009
    Posts
    73
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    οχι δεν τον βλεπω

  6. #405
    Member
    Join Date
    11-05-2009
    Posts
    74
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by teodim1 View Post
    οχι δεν τον βλεπω εχω μονο το dream up
    Δεν κατάλαβα, δεν έχεις rs232 καλώδιο; Από το δίκτυο τον βλέπεις;

  7. #406
    Senior Member
    Join Date
    26-11-2009
    Posts
    120
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by dr_virus View Post
    ρε παιδια ρωτατε τι δεκτη να παρετε !!!!!

    ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΙΝΟΥΜΕ !!!!

    1) οικονομικη ανεση
    original - μαιμου , ο καθενας ξερει την τσεπη του , συγκρινει τιμες και αποφασιζει
    το ιδιο ισχυει και στα διαφορα μοντελα απο την στιγμη που υπαρχει διαφορα στην τιμη

    2) αναγκες του καθενος
    αλλος τον θελει απλα για να βλεπει τα ελευθερα , αλλος για να βαλει ενα softcam key , αλλος για πιο πονηρους σκοπους, αλλος ........
    αλλος για να προσθεσει μια καρτα που εχει , αλλος για να προσθεσει δυο καρτες , αλλος για περισσοτερες, αλλος ........
    αλλος για να τον εχει απλα και να βλεπει , αλλος για να προσθεσει εξωτερικο σκληρο , αλλος για να προσθεσει εξτρα tuner , αλλος ........


    ΜΗΝ ΒΓΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΡΩΤΑΤΕ ΤΙ ΝΑ ΠΑΡΩ

    ΑΞΙΟΛΟΓΙΣΤΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΑΣ , ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ !!!!!
    Ρε φίλε αν δεν ρωτήσω στο φορουμ με τα δορυφορικα που θα ρωτησω? στο περιπτερο ή στον χασαπη??? Η ερωτηση ειναι γενικη και οχι προσωπικη οποιος θελει απαντα!! Αν καποιος απαντησει και εστω οτι μου πει βλακεια δεν θα παω να του παρω το κεφαλι. Η αποφαση ειναι δικη μου. Χασαμε την εννοια στο τι ειναι πλεον το φορουμ... και παραθετω μια γενική ιδέα για το τι ειναι φορουμ. Forum is a place where we share our knowlenge, discuss our ideas, opinions and perspectives about technology, science, politics, arts, ...

  8. #407
    Member
    Join Date
    28-11-2009
    Posts
    73
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by drboxxer View Post
    Δεν κατάλαβα, δεν έχεις rs232 καλώδιο; Από το δίκτυο τον βλέπεις;
    Απο το δικτυο τους βλεπω.Τωρα βλεπω μονο τον εναν.

  9. #408
    Contributing Member nikolis123's Avatar
    Join Date
    05-05-2009
    Location
    tzazikistan
    Posts
    788
    Uploads
    5
    Likes
    14

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by Steverman View Post
    Ρε φίλε αν δεν ρωτήσω στο φορουμ με τα δορυφορικα που θα ρωτησω? στο περιπτερο ή στον χασαπη??? Η ερωτηση ειναι γενικη και οχι προσωπικη οποιος θελει απαντα!! Αν καποιος απαντησει και εστω οτι μου πει βλακεια δεν θα παω να του παρω το κεφαλι. Η αποφαση ειναι δικη μου. Χασαμε την εννοια στο τι ειναι πλεον το φορουμ... και παραθετω μια γενική ιδέα για το τι ειναι φορουμ. Forum is a place where we share our knowlenge, discuss our ideas, opinions and perspectives about technology, science, politics, arts, ...

    sostos sostotatos

    ke an 8es kati kalo pare ton 800 se ego ton exo ke ime eyxaristimenos ke ton 800 ton aplo ke kati ala ala mprosta ston se den vaso alo mixanima stin timi ton 200 euro psakse ke 8a ton vris

  10. #409
    Member
    Join Date
    22-11-2007
    Posts
    87
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Φίλε malefas σέ ευχαριστώ γιά τήν βοήθεια.΄Αλλαξα τό Image καί όλα εν ταξει.

  11. #410
    Senior Member kasteras's Avatar
    Join Date
    26-10-2008
    Location
    AFRIKA
    Posts
    140
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by teodim1 View Post
    Καλησπέρα σ ολη την παρεα του forum.Ειχα αγορασει (2) dreambox 500-s και ο (1) ξαφνικα δεν παιζει ενω ειναι στο ρευμα, το λαμπακι ειναι πρασινο στην τηλεοραση δεν δινει σημα τιποτα μαυρο σκοταδι.Ξερει κανεις τι μπορει να επαθε?Ευχαριστω
    file malon den perni kanoniko reuma apo to trofodotiko,eine i arostiatous aytoi,anabi to lampaki prasino alla den exi kanoniko reuma,kai den anebeni o dektis dokimase me to duotero trofodotiko na dis an anebi..

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •