Για δές σε αυτό ..http://www.satsupreme.com/download.p...2&d=1301001503
μήπως τους έχει.
Για δές σε αυτό ..http://www.satsupreme.com/download.p...2&d=1301001503
μήπως τους έχει.
Kalispera, mia voithia parakalo, meta ta astrapovronta kai afou kaikane 2 grames apo to router, to dbox500s den vlepei ethernet oute pc, ekana alagi image meso rs232 me dcc, katevasa kanalia apo doriforous dexete oles tis rithmisis, ip klp..... pezi ta eleythera kanonika, otan kano sindesi gia internet mou vgazi problima, iparxi lisi;;;;;pos mporo na do tous fakelous kai na kano epeksergasia;;;; iparxi tropos;;;;; eyxaristo poli ek ton proteron
φιλε νομιζω οτι ειναι θεμα hardware kai oxi software στο μηχανημα σου ... ανοιξε το και δες αν εχει τπτ φουσκωμένους πυκνωτες και αντικατεστησε τους για αρχη .
HOBSAT euharisto ta vrika telika.
δεν εχει φουσκομενους πυκνωτες, ευχαριστο για την απαντηση, καμια αλλη ιδεα;;; ευχαριστω
Kalispera...tha ithela na sas rotiso an mporo na kano homesharing enan dm 800 se (san server) me enan dm 800 hd clone (san client) me cccam ginete?? ti rithmisis xriazontai ston server kai ti ston client...kai ena telefteo...tha exo provlima ean kano share mias kai ston server xrisimopio pay server??? sas efxaristo poli...