καλησπερα,παιδια.
σε ενα dm 800hd, θελω να ρωτησω οταν το εχω κλειστο απο την πριζα και το ανοιγω να με πηγαινει κατευθειαν στο nov@cinema 1,τι πρεπει να κανω?
επισης,δεν θελω οταν ειναι σε stand by ναλειτουργει η ωρα για να μην ζεσταινεται.τι πρεπει να κανω?
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.










