palikaria karatsekarismeno iparxoyn dio xasan poy pezoyn akoma alla pios tha brei ta file pantos iparxei fos akoma gia ligoys esto egw eimai sto skotadi
palikaria karatsekarismeno iparxoyn dio xasan poy pezoyn akoma alla pios tha brei ta file pantos iparxei fos akoma gia ligoys esto egw eimai sto skotadi
Τα c3 μας τελιωσαν τα cb τρεχουν ακομα, παλια ισως σε καποιον εκατσε η μπιλια και εχει φως ακομα.
apla gia na mhn menei Anergh h blue mou,yparxei kati gia Mikrh Ollandeza?H kati allo...as poume me KAOYMBOIKA
![]()
Όπως και να έχει καλά περάσαμε τόσο καιρό. Άλλωστε το πλήρες πακέτο δεν αξίζει ούτε 20 € το μήνα. Όχι 62 που ζητούν.
Σε λίγο εμφανίζεται ο ΟΤΕ με πολύ μικρότερη συνδρομή.
Αλλά υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια και μάλιστα δωρεάν. Στους Badr στις 26 Ε υπάρχουν πολλά ελεύθερα κινηματογραφικά κανάλια για όσους καταλαβαίνουν αγγλικά αλλά και μερικά αθλητικά HD και αυτά ελεύθερα!
kanena neo paidia.....................