exoume ena neo kouvadaki mia kai to alo gemise kai mporeite na episkeythite to palio kouvadaki na parete kati xrisimo se periptosi pou exei petaxti ekei pigenontas edo se ayto to link http://www.satsupreme.com/showthread...9%CE%BD-Kouvas
exoume ena neo kouvadaki mia kai to alo gemise kai mporeite na episkeythite to palio kouvadaki na parete kati xrisimo se periptosi pou exei petaxti ekei pigenontas edo se ayto to link http://www.satsupreme.com/showthread...9%CE%BD-Kouvas
ok den to ksera auto, alla arxisane na svinoune kai dika mou post, e?
kala kala, de ftanei pou katantise to forum chat, ftaine kai to ti grafoume tora!
tespa, xaireto kai apoxoro kai go opos poloi tin exoun kanei apo do!
as meinoun mono oi mod kai oi "new member" pou graftikan edo kai 1-2 meres kai to mono pou kseroun einai na grafoun, "thelo kai go pm" "steile mou kai mena"
bye bye!!!
ΓΤ γκρινιαζετε?Απλα οσοι ειναι γραμενοι 3μερες μην τους στελνετε πμ.(οχι οτι πηρα εγω που ειμαι 3χρονια μελος αλλα δεν με πειραζει στην τελικη).Αλλα κ γ τους <<τυχερους>> καλο θα ηταν να μην διαγραψετε τα ποστ γ ν θυμουνται οτι ζητησαν κ ελαβαν!!Απ τα public αρχεια δουλευει κατι η ν παω γ νανι τη λετε?
Εγώ ψάχνω το κουβαδάκι μου από άλλη παραλία
Το είδε κανείς?
Ένα μπλέ δράκο είχε πάνω αυτοκόλλητο![]()
euharistw philips morris