Eric van Tijn: ‘Misschien moet Angela maar stoppen’
Eric van Tijn denkt dat Angela Groothuizen maar moet stoppen met X Factor als ze de druk niet aankan. Dat zegt het jurylid in reactie op een interview met Groothuizen in Weekend. Van Tijn vindt dat juryleden volledige inzet moeten hebben, terwijl Groothuizen twijfelt over haar deelname. “Angela is een schat, maar als ze twijfelt of ze het kan moet ze er misschien maar mee stoppen. Ik ben van mening dat je alleen mee kan doen als je, net als ik, extreem gemotiveerd bent er wat van te maken.“
De muziekproducent vindt het verwijt van Groothuizen dat hij vooral bezig is met de strijd tussen de juryleden onterecht. “Zij was degene die de meeste ruzie had met de andere juryleden. En tijdens de laatste serie verliet haar slotgroep voortijdig het toneel. Daar werd ze een beetje humeurig van. Verder was onze klik gewoon goed. Ik ken Angela al sinds de begintijd van de Dolly Dots en ze is een aanvulling voor de show.“
Van Tijn vindt dat Groothuizen, die ook te zien is in The Voice of Holland, keuzes moet maken. “Als ze de energie niet heeft, moet ze het echt niet doen. Ze moet kiezen welk programma ze leuker vindt. Daar heb ik verder vrede mee.“

Reply With Quote