Gia sas, exo mia karta skystar2 kai me to progdvb kai to wincsc vlepo diafora kanalia meso cardsharing. To provlima mou einai oti apo oti vlepo sto monitor tou wincsc exo key lag 800 - 1000 ms kai exo kapoia spasimata stin eikona. Iparxei kapoios tropos na ginei pio omali ? px. megalitero piato, pio euaisthito lnb akomi kai gia dekti eimai anoiktos ( apo oti exo diavasei o dreambox einai i kaliteri ilopoiisi, gia ton 500ari endiaferomai gia logous kostous)
Euxaristo




Reply With Quote

