Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 100 of 100 FirstFirst ... 507590959899100
Results 991 to 999 of 999

Thread: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

  1. #991
    Senior Member
    Join Date
    28-02-2013
    Posts
    449
    Uploads
    4
    Likes
    71

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by panda-golf View Post
    Attachment 249379 Πώς μπορώ να αλλάξω αριθμό καναλιού,αντί για 3080,3081 κτλ.,σε 1,2 κτλ.
    An to receiver sou einai E2 ,mono sta favourites mporeis na allakseis onoma arithmo kai seira kanaliwn.

  2. Advertise Here
  3. #992
    Member ioanis papas's Avatar
    Join Date
    18-05-2013
    Location
    WUPPERTAL /GERMANY
    Posts
    96
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Παιδιά καλημέρα . Που θα βρώ αναβαθμήσεις για τον Opticum HD ts X703 ευχαριστώ.

  4. #993
    Senior Member
    Join Date
    23-04-2010
    Posts
    197
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    KaΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΗΜΑ ΠΛΕΟΝ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 2 ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ ΟΣΟΙ ΠΡΟΛΑΒΑΤΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΕΙΔΑΤΕ. ΟΣΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑΤΕ ΑΚΥΡΩΣΤΕ..........

  5. #994
    Contributing Member kurt4000's Avatar
    Join Date
    17-05-2006
    Location
    Oros Mpeles
    Posts
    787
    Uploads
    2
    Likes
    1

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by akritas View Post
    kaΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΗΜΑ ΠΛΕΟΝ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 2 ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ ΟΣΟΙ ΠΡΟΛΑΒΑΤΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΕΙΔΑΤΕ. ΟΣΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑΤΕ ΑΚΥΡΩΣΤΕ..........
    Ονειρο ηταν και τελιωσε
    Και μετα λεμε για τους τουρκους απο τους 2 δορυφορους τα 1000 καναλια που εχουνε τα 750 free to air ειναι !

  6. #995
    Contributing Member kurt4000's Avatar
    Join Date
    17-05-2006
    Location
    Oros Mpeles
    Posts
    787
    Uploads
    2
    Likes
    1

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Ας ελπισουμε απλα οτι θα αλλαξουνε συχνοτητα η δορυφορο

  7. #996
    VIP Member andymal's Avatar
    Join Date
    14-12-2005
    Location
    Botswana
    Posts
    1,968
    Uploads
    2
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Αναβολή και πάλι για τον δορυφόρο.

    Για μια ακόμη φορά σύμφωνα με πληροφορίες της στήλης, αναβλήθηκε στο ΔΣ της ΕΡΤ η απόφαση για τη μεταφορά των σημάτων της ΕΡΤ δορυφορικά. Επίμαχο και κατεπείγον είναι το ζήτημα αφού στις 26 Ιουνίου προγραμματίζεται το switch off στην Κρήτη και η ΕΡΤ δεν είναι ακόμη έτοιμη για αυτό. Η περίφημη σύμβαση με τον ΟΤΕ για τη μεταφορά μέσω του EutelSat δεν έχει υπογραφεί, εκκρεμεί ακόμη η έγκριση της από το Ελεγκτικό Συνέδριο.

    Κατά πληροφορίες μας λοιπόν στο ΔΣ της περασμένης Παρασκευής υπήρχε εισήγηση να προχωρήσει η υπογραφή 3μηνης σύμβασης με τον ΟΤΕ για τη δορυφορική μεταφορά λόγω του κατεπείγοντος του switch off και να αποφασισθεί η απευθείας ανάθεση στο ένα τέταρτο του συνολικού κόστους που εγκρίθηκε. Ήτοι κάτι περισσότερο από 180.000 ευρώ χωρίς Φ.Π.Α. Για τη συγκεκριμένη πρόταση, όπως μαθαίνουμε υπήρχαν αντιδράσεις αφού ξεπερνούσε το όριο των ποσών για απευθείας αναθέσεις και θα απαιτούνταν κανονικά η διενέργεια διαγωνισμού.

    Υπήρχε αντιπρόταση να μεταφερθεί το τηλεοπτικό σήμα των προγραμμάτων της ΕΡΤ στην Κρήτη με οπτικές ίνες για να είναι νόμιμη η διαδικασία. Τελικά ούτε αυτή η πρόταση συζητήθηκε στο ΔΣ αφού το θέμα συνολικά αναβλήθηκε και τώρα αναμένεται να συζητηθεί την επόμενη Παρασκευή.



    ΠΗΓΗ:digitaltvinfo.gr

  8. #997
    Member ioanis papas's Avatar
    Join Date
    18-05-2013
    Location
    WUPPERTAL /GERMANY
    Posts
    96
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by ioanis papas View Post
    Παιδιά καλημέρα . Που θα βρω ανεπίσημες αναβαθμήσεις για τον OPTICUM HD TS X703 ευχαριστώ.
    Τι έγινε ρε παιδιά , κανείς δεν ξέρει να μου πεί που θα βρω ανεπίσημες αναβαθμήσεις;

  9. #998
    Senior Member
    Join Date
    15-06-2010
    Posts
    291
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by kurt4000 View Post
    Ονειρο ηταν και τελιωσε
    Και μετα λεμε για τους τουρκους απο τους 2 δορυφορους τα 1000 καναλια που εχουνε τα 750 free to air ειναι !
    och wre kurt ti trawas ke esi o mawros me ta kratika..........................xaxaxax axa............................les ke i Nova mirizi...

  10. #999
    VIP Member aetos01's Avatar
    Join Date
    19-11-2010
    Location
    root/toor/startx
    Posts
    2,085
    Uploads
    100
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by McLaren. View Post
    och wre kurt ti trawas ke esi o mawros me ta kratika..........................xaxaxax axa............................les ke i Nova mirizi...
    βρε καλος τον ,, μαυρια ματια καναμε να σε δουμε,, αντε βγαλε κανενα αρχειακι για τα παιδια..χαχαχαχα!!!!!!!!!!!!

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •