το 90% των καρτων που γραφτηκαν με αυτο το αρχειο εφαγαν την μπομπα.
αν πας να την ξανα γραψεις με ενα παλιο αρχειο σου βγαζει no atr.
το 90% των καρτων που γραφτηκαν με αυτο το αρχειο εφαγαν την μπομπα.
αν πας να την ξανα γραψεις με ενα παλιο αρχειο σου βγαζει no atr.
akrivos epiveveomeno ayto me to no atr to arxeio pou vgike malon gia na tis skotosi vgike kai oxi na tis kanei na kelaidisoun kati mou mirize vasika apo tin stigmi pou den dexotane kan log ala ayto den to fantastika pos tha eipeirxe kai ali ekpliksi ensinexia.
Και ποιος θα τους εμπιστευτει μετα απο αυτο που εγινε,
ποιος θα ξαναπερασει αρχειο σε καρτα κοκινη, κιτρινη κτλ.
την εφαγα την φολα και εγω διαολε!!! και τωρα μαγκες τι γινεται????
μηπως ξερει κανεις αν με καποιο απο τα scripts που κυκλοφορουσανε στο παρελθον για NO BDC ATR εχουμε καποιο ξεμπλοκαρισμα???