Χρόνια Πολλά σε όλους
Παίζεται τιποτα πάλι με τα HD της κυρίας
Χάθηκαν απο τον σερβιτώρο μου τα 2 που έπαιζαν .... και απο οτι ακούω και απο άλλους ...
Τους έστειλα mail αλλα δεν έχουν απαντήσει ακόμα ....
Εχει ακούσει κανείς κάτι ? Κάνει η κυρία καινούγια κόλπα ?








