ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ. Με τις τελευταιες αλλαγες που '' κανουνε '' και που διαβασαμε καπου αλλου στο forum , λογικα τελειωσε και το ... μουγγο ?
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ. Με τις τελευταιες αλλαγες που '' κανουνε '' και που διαβασαμε καπου αλλου στο forum , λογικα τελειωσε και το ... μουγγο ?
Μήπως κατα τύχη γνωρίζει κανένας γιατί δεν είναι είναι Online το undersec?
Πληροφοριακά ρωτάω έτσι,μην παρεξηγηθούμε κι όλας..
eutixos yparxi ke auto to undersec pedia ke poli wgazoun ta apothemena toustha xortasoume vrisidia pali
![]()
Ναμε και εγώ... οποιος ξαναγράψει και ονοματίσει άλλο forum εδώ μέσα, θα φύγει χωρίς επιστροφή ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
den se evrisa oute anaferthika prosopika
tora esi giati grafis tetia garagiozlikia aporo
ego den eime kan gramenos eki mesa
megalitero mpaxalo ke garagiozis apo sena den yparxi telika
mipos ksexases ta vrisidia pou erixnes edo mesa ke sto satportal??? leo mipos ta ksexases na skaliso na vro ta palia sou post edo mesa ke sto satportal!