Θες ένα τέτοιο και αν δεν έχει σειριακή το pc θα βρεις κάτι τέτοιο
υπάρχει και pci σε rs232 αλλά έχει κανα 20ευρω.Αυτό στην εικόνα πολλές mobo το έχουν μέσα στα έξτρα οπότε αμα βρεις θα στο δώσουν τσάμπα.
υγ
δεν είναι για πέταμα ο δέκτης αλλά δεν κάνει το καλώδιο που πήρες.Εσύ πήρες ένα απλό σειριακό.Θέλει να είναι null(cross δηλαδή) και όχι ότι να ναι.Επίσης αντάπτορες κλπ δεν κάνουν.
distixos paidia exo lapto....
gia kalh mou tixi vrika edo meta apo polles wres psaximatos(giati eimai sthn voulgaria kai edo den to exoun polu to thema me to kalodio) ena polu kalo rs232 to usb pou malista kanei kai virtual port sto pc xoris driver xoris tipota an kai eixe ena cd me driver gia windows 98
kai to pio astio einai oti sta mulitrama eixe ena allo me 30 leva(xoris driver) kai telika vrika auto pou pria se ena magazi dipla sto spiti mou me12 leva(6 eura)!!!auto einai to kalodio...
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΧΩ ΕΝΑ DREAMBOX 7020 KAI ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΗΣΩ cccam info 1.1 .ΘΕΛΩ ΒΟΗΘΕΙΑ .ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
απλα το βαζεις στο tmp και μετα χειρ/τη εγκατασταση απο τον δεκτη.μπλε--> addons--> χειρ/τη εγκατασταση.
gia sou thanospe
[QUOTEdistixos paidia exo lapto....
gia kalh mou tixi vrika edo meta apo polles wres psaximatos(giati eimai sthn voulgaria kai edo den to exoun polu to thema me to kalodio) ena polu kalo rs232 to usb pou malista kanei kai virtual port sto pc xoris driver xoris tipota an kai eixe ena cd me driver gia windows 98
kai to pio astio einai oti sta mulitrama eixe ena allo me 30 leva(xoris driver) kai telika vrika auto pou pria se ena magazi dipla sto spiti mou me12 leva(6 eura)!!!auto einai ][/QUOTE]
vale afto sto pc kai tha eine ok to rs232 usb