καλησπερα παιδια , τωρα δεν φενετε τιποτα νεκρωσε πανω που βλεπα το παο ολυμπιακος .... τι μπορει να φταει δεν λειτουργει τιποτα μονο τα ελευθερα λειτουργουν .... τι μπορει να φταει ευχαριστω . Εχω ενα dreambox s clone .
file o serveras parafortose to gaidaro kai klatare ... ta parapona sou pros ta ekei ....
καλησπερα σας. αν μπορει καποιος να βοηθησει εχω ενα 500s κλονο ο σερβιτοροσ μου με πηγε απο ccam σε mgcamd μηπως ξερει κανεις πωσ μπορω να το κανω να δουλεψει σε mgcamd η αν υπαρχει καποιο image να το περασω .......ευχαριστω
re paidia mia voitheia...
se openpli image se HD dekti pos kano manual install ta emu?
Παιδιά θέλω να κάνω την εξής ερώτηση.αν βάλω την ίδια cline σε 2 dm500s κλώνους διαφορετικούς
και παίζουν ταυτόχρονα αλλά είναι πάνω στο ίδιο router συνδεδεμένοι άρα φαίνεται προσ τα έξω
η ίδια ip θα έχω πρόβλημα με τον server να με διακόψει?