giati mperdeuete ta laxana me ta mila ?
perase tou ena image gia 500+ .
allo o 500+ allo o 500s .
giati mperdeuete ta laxana me ta mila ?
perase tou ena image gia 500+ .
allo o 500+ allo o 500s .
opos sou eipe o arturo giati pas na valis ali image afou eine 500+ afto prepi na psakses kai na valis file kosvih
dikio exeis file mou alla otan prospathousa na to peraso den eixa dei oti einai 500+
kai kati akoma mipos exete kai eseis provlima sta HD tis kirias i mono ego den ta vlepo?
thanks gia tin voithia....
Καλησπέρα σε ολους!μετά απο αποτυχημένο flashαρισμά χάθηκε η επικοινωνία σε dreambox 500s μέσω του προγράμματος dream up!!Υπάρχει τρόπος για επαναφορα σε εργοστασιακό επιπεδο με άλλο τρόπο επικοινωνίας μεταξύ δέκτη και υπολογιστή?????
Υ.Γ:Δυστυχώς δεν υπάρχει επικοινωνία ούτε μέσω ip οπότε χρειάζεται καποιο hardware τρόπο(φαντάζομαι)!!!
geia sas paidia o server pou pairnw klidia douleuei me mgcamd , tha ithela an gnwrizei kapoios na mou pei pws mporw na dimiourgisw ignore.list kai priotiry.list giati ta kanalia anigoun argoun na aniksoun .
exw dm 500 (gemini 4.70)
kai dm 800hd (nemesis)
Paidia kalhspera sas, kai thn voh8eia sas parakaw: Exw enan DM800 (oxi SE) me BL84b kai sim2.10 .To tuner einai to kainourgio BCM4505 kai enw sta nea image paizei kanonika, sto gemini5.10 den to "vlepei" kan-den vriskei tuner. Ypopsiazomai oti epeidh to gemini einai palio image ta treiber den einai ta swsta gia to neo tuner... Mhpws kserei kaneis na mou pei poia prepei na valw panw kai pou na ta vrw?
Eyxaristw gia ka8e apanthsh
Filika-Akis