Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 46 of 101 FirstFirst ... 213641444546474851567196 ... LastLast
Results 451 to 460 of 1002

Thread: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #451
    Member a_kappa's Avatar
    Join Date
    12-05-2008
    Location
    Germany
    Posts
    90
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by nikolas021292 View Post
    Mήπως φιλε μου ξεκούμπωσε το tuner από την θέση του? ανοιξε και κοιταξετο λιγάκι...αν δεν γίνει κάτι τότε σίγουρα κάποια ασυμβατότητα θα έχει με το gemini... αλλα να σου πω γιατί επιλεγεις gemini και όχι nemesis107.r5? που είναι και σταθερό και με αρκετή υποστήριξη.
    Nikola, eyxaristw gia thn apanthsh sou alla to tuner einai sth 8esh tou, to anoiksa kai to tsekara. O logos pou 8elw gemini2 einai epeidh stis ry8miseis exw thn epilogh ths aykshshs ths tashs sto tuner mias kai parolo pou nai BCM4505 exw provlhma me to Diseqc..

  2. Advertise Here
  3. #452
    Contributing Member nikolis123's Avatar
    Join Date
    05-05-2009
    Location
    tzazikistan
    Posts
    788
    Uploads
    5
    Likes
    14

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    mia erotisi dokimase kanis me synray4 800 se na doulepsi dio kerees mazi ( s-t ) ego den to katafera ke exo fortosi oti image iparxi
    otan kano anazitisi sat svini tin kerea T otan pasaxno tin kerea T svini tis sat

  4. #453
    Contributing Member
    Join Date
    27-02-2005
    Posts
    360
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by a_kappa View Post
    Nikola, eyxaristw gia thn apanthsh sou alla to tuner einai sth 8esh tou, to anoiksa kai to tsekara. O logos pou 8elw gemini2 einai epeidh stis ry8miseis exw thn epilogh ths aykshshs ths tashs sto tuner mias kai parolo pou nai BCM4505 exw provlhma me to Diseqc..
    μαλλον φιλε μου εχει να κανει με τους kernels. για κοιταξε στο /lib/modules. τι εχεις στο ενα και τι στο αλλο ιματζ(gemini)
    dvb/module/2.6.18-7.3 η"dvb/module/2.6.18-7.4

  5. #454
    VIP Member telisgr's Avatar
    Join Date
    07-08-2008
    Location
    GR/Πανω δεξια πινεζα
    Posts
    3,056
    Uploads
    9
    Likes
    7

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Για να επανελθω στο προβλημα που ειχα με τον 800αρι μου και το DISEQC 8/1....

    Quote Originally Posted by telisgr View Post
    ...........Αν και απ' οτι διαβασα καπου (αν θυμαμαι καλα) πρεπει να υπαρχει ΚΑΙ προβλημα συμβατοτητας μεταξυ M tuner και motherboard rev.P ...
    Quote Originally Posted by <arturo> View Post
    teli min theoreis sigouro oti to tuner m synergazetai me olla ta motherboard ton 800 , ego eixa dokimasei ena kai den doulepse pote . o dektis pou to dokimasa itan me tuner j kai ssl 75a , o opoios mou ekane kati palaba me ta diseqc . ..............

    .........DISEQC 8/1, EMP CENTAURI pou douleuei me to dekti pou exeis .......
    Quote Originally Posted by telisgr View Post
    ......Ναι παιδια και εγω το εχω διαβασει αυτο. Αλλα λενε για motherboard K και J ("Note: it can't working on old motherboard of dm800hd, such as K and J") και οχι για mth. rev.P που ειναι η δικια μου, η οποια πιστευω ειναι πιο προσφατη .....

    ........Ειναι ssl70, ...... και κατα 99% ειναι sim 1.0.....
    Τελικα ουτε με το EMP CENTAURI δουλεψε, και αλλαξα το tuner με rev.M και τωρα παιζει κανονικα με το Centauri .....

    Οποτε συμπερασματικα οποιος εχει 800αρι με ssl70,sim 1.0,motherboard rev.P και tuner rev.L και αντιμετωπιζει παραπλησιο προβλημα,
    μπορει να το αλλαξει με tuner rev.M και συγκεκριμενα με αυτο

    .

    Επειδη σε ενα online μαγαζι (ξενο) μου ειπαν δεν δουλευει και σε αλλο με βεβαιωνε οτι δουλευει,
    οποιος εχει προβλημα ας στειλει pm να του πω απο που το πηρα ......

  6. #455
    New Member
    Join Date
    30-05-2012
    Posts
    7
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Γειά σας, είμαι κάτοχος ενός DM 500hd και παράλληλα έχω μία συνδρομή στην κυρία το full πακέτο. Πολλά πράγματα για το μηχανάκι που έχω δεν γνωρίζω, αυτό που ξέρω είναι ότι έχει πολλές δυνατότητες όσον αφορά τα multimedia, ταινίες απ σκληρό συνδεδεμένο, απο YouTube κ.α. καλούδια. Ένα απο τα πράγματα που ψάχνω είναι αν μπορώ να βάλω να παίξει η παντρεμένη με τον panassat κάρτα μου. Γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει κάποια ελπίδα; Η κάρτα είναι kappa. Αν ξέρει κάτι διαφορετικό απο τις clines έτσι ώστε να βλέπω απο την κάρτα μου ας μου στείλει ένα π.μ. Είμαι σίγουρος πως όλο και κάποιος θα έχει λύσει το πρόβλημα της παντρεμένη κάρτας. Δηλαδή διαζύγιος δεν παίρνεις με τίποτα; Ευχαριστώ

  7. #456
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by tsitos View Post
    Γειά σας, είμαι κάτοχος ενός DM 500hd και παράλληλα έχω μία συνδρομή στην κυρία το full πακέτο. Πολλά πράγματα για το μηχανάκι που έχω δεν γνωρίζω, αυτό που ξέρω είναι ότι έχει πολλές δυνατότητες όσον αφορά τα multimedia, ταινίες απ σκληρό συνδεδεμένο, απο YouTube κ.α. καλούδια. Ένα απο τα πράγματα που ψάχνω είναι αν μπορώ να βάλω να παίξει η παντρεμένη με τον panassat κάρτα μου. Γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει κάποια ελπίδα; Η κάρτα είναι kappa. Αν ξέρει κάτι διαφορετικό απο τις clines έτσι ώστε να βλέπω απο την κάρτα μου ας μου στείλει ένα π.μ. Είμαι σίγουρος πως όλο και κάποιος θα έχει λύσει το πρόβλημα της παντρεμένη κάρτας. Δηλαδή διαζύγιος δεν παίρνεις με τίποτα; Ευχαριστώ
    etsi apla ksexaseto.

  8. #457
    New Member
    Join Date
    30-05-2012
    Posts
    7
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Η μόνη λύση δηλαδή για να δώ απο το μηχανάκι η παράνομος οδός;

  9. #458
    Contributing Member nikolis123's Avatar
    Join Date
    05-05-2009
    Location
    tzazikistan
    Posts
    788
    Uploads
    5
    Likes
    14

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by telisgr View Post
    Για να επανελθω στο προβλημα που ειχα με τον 800αρι μου και το DISEQC 8/1....







    Τελικα ουτε με το EMP CENTAURI δουλεψε, και αλλαξα το tuner με rev.M και τωρα παιζει κανονικα με το Centauri .....

    Οποτε συμπερασματικα οποιος εχει 800αρι με ssl70,sim 1.0,motherboard rev.P και tuner rev.L και αντιμετωπιζει παραπλησιο προβλημα,
    μπορει να το αλλαξει με tuner rev.M και συγκεκριμενα με αυτο

    .

    Επειδη σε ενα online μαγαζι (ξενο) μου ειπαν δεν δουλευει και σε αλλο με βεβαιωνε οτι δουλευει,
    οποιος εχει προβλημα ας στειλει pm να του πω απο που το πηρα ......
    apo tin arxi den sou ipa oti ine to touner mapa vale M
    stile pm apo pou to pires mipos ta poulai ftinotera giati ego ton M ton agoraso 27 euro

  10. #459
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by tsitos View Post
    Η μόνη λύση δηλαδή για να δώ απο το μηχανάκι η παράνομος οδός;
    Αυτό είναι καθαρά δικη σου επιλογή...και φυσικά αναλαμβάνεις όλα τα ρίσκα.

  11. #460
    Senior Member Montezuma 1's Avatar
    Join Date
    24-11-2010
    Location
    In shee's Heart
    Posts
    649
    Uploads
    4
    Likes
    45

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Καλησπερα, εχω ενα DB 500s, και θελω μεσο αυτου και VLC να μπορω να βλεπω ταινιες η οτιδιποτε αλλο απο το PC μου στην Τηλεοραση , ξερω οτι γινετε αλλα δεν ξερω τον σωστο τροπο, εχω δωκιμασει καποιους τροπους αλλα χωρις αποτελεσμα. Παρακαλω αν ξερει κανεις θελω τα Φωτα σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •