Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 61 of 101 FirstFirst ... 113651565960616263667186 ... LastLast
Results 601 to 610 of 1002

Thread: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #601
    New Member
    Join Date
    12-08-2012
    Posts
    5
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Παιδιά σκέφτομαι να πάρω μια κάρτα για το Al Jazeera Sports. Στο παλιό Dreambox 500s θα παίζει ή όχι; Θα μπορέσω να την μοιράσω στο οικιακό μου δίκτυο; Τι είναι προτιμότερο να πάρω irdeto ή viaccess κάρτα; Τι περιορισμόυς έχει η κάρτα όσο αφορά το μοίρασμα; Πόσα κανάλια θα μπορώ να βλέπω ταυτόχρονα;

  2. Advertise Here
  3. #602
    Senior Member
    Join Date
    09-03-2009
    Posts
    160
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by nikolas021292 View Post
    ΟΧΙ φιλε μου δεν παιζει.

    efxaristo gia tin apantisi. se diablo 2 isos?

  4. #603
    VIP Member telisgr's Avatar
    Join Date
    07-08-2008
    Location
    GR/Πανω δεξια πινεζα
    Posts
    3,056
    Uploads
    9
    Likes
    7

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by kantsko View Post
    efxaristo gia tin apantisi. se diablo 2 isos?
    Φιλε μου, σου το ειπαν τα παιδια.
    Η καρτα του ΟΤΕ παιζει ΜΟΝΟ στον ιδιοκτησιακο τους δεκτη .......

  5. #604
    Member
    Join Date
    14-07-2009
    Posts
    71
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Καλησπέρα.έχω ένα θέμα με έναν dm800 pvr.Ενώ μέχρι χτες έπαιζε μια χαρά με scart σήμερα μου κάνει χαζά.Στην ρύθμιση scart - color format αν βάλω rgb μου τα βγάζει όπως φαίνεται στην παρακάτω φώτο.πολύ έντονο κιτρινωπό χρώμα.

    Αμα το βάλω σε άλλη ρύθμιση βγάζει όλο χιόνια.

    Δοκίμασα ένα σωρό σκαρτ και image αλλά τίποτα.

    με hdmi παίζει μια χαρά.


    DSC_0003.jpg

  6. #605
    Contributing Member nikolis123's Avatar
    Join Date
    05-05-2009
    Location
    tzazikistan
    Posts
    788
    Uploads
    5
    Likes
    14

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    poli aplo to 8ema

    dokimasis ena alo mixanima me scart sti TV pezi ne pezi tote to provlima ine ston DM anikseton ke kita pio podaraki ksekolise

    stin dikimou periptosi to provlima itan stin TV ksekolimeno podaraki to kolisa etimo ke meta apo dio mines tin petaksa


    rikse ke mia matia eki pou mpeni to scart ine ola ok TV KE DM mipos ksefige kanena pros ta mesa

  7. #606
    Member
    Join Date
    14-07-2009
    Posts
    71
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    τον δοκίμασα σε 4 tv.Και οι 4 με σκαρτ και κάνει το ίδιο.Με hdmi παίζει καμπάνα.

  8. #607
    VIP Member telisgr's Avatar
    Join Date
    07-08-2008
    Location
    GR/Πανω δεξια πινεζα
    Posts
    3,056
    Uploads
    9
    Likes
    7

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Οποτε φιλε ειναι θεμα σκαρτ ή dm.
    Αφου βεβαιωθεις οτι το σκαρτ ειναι ενταξει, δες αυτο που σου λεει ο Νικολης....
    Καποια επαφη απο το σκαρτ του dm (που στελνει καποιο χρωμα (Red, Green, Blue) ή εχει ξεκολησει οπως λεει ο Νικολης,
    ή εχει χωθει προς τα μεσα, οπως ειχε συμβει σε μενα.
    Συμβαινει (το δευτερο) κυριως οταν πας να βαλεις βιαστικα και βιαια το σκαρτ, ιδιως οταν αυτο δεν ειναι καποιας ποιοτητας.....

  9. #608
    Member
    Join Date
    14-07-2009
    Posts
    71
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    τον άνοιξα και τον έκανα βίδες εντελώς.Το κοίταξα με πολύ λεπτομέρεια να δω αν ξεκόλλησε καμιά επαφή από το scart στην μητρική αλλά δεν πρόσεξα τίποτα.


    Ο δέκτης με hdmi παίζει μια χαρά χωρίς κανένα πρόβλημα.μόνο στο σκαρτ μου κάνει νερά.Τον δοκίμασα σε πολλές tv για να βεβαιωθώ ότι δεν είναι θέμα από την tv.Επίσης δοκίμασα και 4-5 διαφορετικά καλώδια αλλά ούτε αυτό είναι.Κούνησα και το σκαρτ να δω αν θα κάνει τίποτα αλλά κανένα αποτέλεσμα.


    Ο δέκτης έχει εγγύηση αλλά είναι πολλά τα πάνε έλα για κίνα οπότε δεν συμφέρει.

  10. #609
    Senior Member
    Join Date
    16-11-2005
    Posts
    224
    Uploads
    0
    Likes
    1

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    γεια σας.
    σε ενα dm800hd se θελω να κλειδωσω το μπουκετο με τα adults στο μενου με τα favorits και να βαλω κωδικο.ποιος ειναι ο τροπος που γνωριζετε?
    ευχαριστω και παλι παιδια.

  11. #610
    VIP Member telisgr's Avatar
    Join Date
    07-08-2008
    Location
    GR/Πανω δεξια πινεζα
    Posts
    3,056
    Uploads
    9
    Likes
    7

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by johny sketos View Post
    .......Το κοίταξα με πολύ λεπτομέρεια να δω αν ξεκόλλησε καμιά επαφή από το scart στην μητρική αλλά δεν πρόσεξα τίποτα.......
    Αν ειναι αυτο που λεω εγω, και αφου δεν ειναι προβλημα του σκαρτ, δες τις επαφες εσωτερικα συμφωνα με την φωτο,
    κυριως αυτες που σου εχω σημειωμενες στην κατω σειρα με τα ασπρα βελακια .....

    20120717_204003.jpg

    Αν δεν ειναι κι αυτο, εμενα δεν παει καπου αλλου το μυαλο μου .......

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •