ορίστε μια φώτο.Εγώ δεν μπορώ να δω κάτι μη κανονικό.
DSC_0002.jpg
ορίστε μια φώτο.Εγώ δεν μπορώ να δω κάτι μη κανονικό.
DSC_0002.jpg
Φιλε μου απο την φωτο ειναι δυσκολο να διακρινουμε κατι.
Θα πρεπει εσυ να δεις αν τα μεταλικα ελασματα που βρισκονται (ψιλο)εσωτερικα ειναι στην θεση τους
ή αν εχει κολησει κανενα.
Δες στα βελακια που σου εβαλα στην φωτο που ανεβασες.....
όλα τα μεταλλικά ελάσματα μέσα φαίνονται να είναι οκ.Δεν φαίνεται κανένα σπασμένο ή να έχει φύγει.
Τοτε φιλε μου εμενα δεν παει καπου αλλου το μυαλο μου ......
Μίλησα με τον Κινέζο που το πήρα και μου είπε να τον στείλω πίσω με τα μεταφορικά να τα πληρώσω μόνο για να πάει.Θα το σκεφτώ και βλέπουμε.
Ευχαριστώ για την βοήθεια.
Καλησπερα σε ολους τους φιλους.....
Θελω μια βοηθεια για κατι που παιδευομαι αλλα δν καταφερα να το κανω... θελω να συνδεθω στον dm7025 που τον εχω στο χωριο απεχει περιπου 500κμ απο τν βαση μου και δν ξερω πως..........
Υπαρχει καμμια ιδεα? γινετε η αδικα παιδευομαι?
Ευχαριστω
o enas tropos einai na exeis anoiktes tis portes gia telnet , ftp isos kai http sto router tou xoriou . o allos einai me vpn , kai o tritos an exeis kai kana pc sto xorio me team viewer .
παιδια μπορει κανεις να μου δωσει τις ρυθμισεις γαι το tuner του 800αρι για 4 δορυφορους με spaun411f εχω κανει οτι ρυθμισεις εχω βρει και σε αλλα φορουμ αλλα τιποτα.Οταν παω απο αστρα σε χοτμπιρτ παντα μου δειχνει ο συντονισμος απετυχε.
Ειμαι ετοιμος τωρα που θα αρχισει και το κυνηγι να το χρησιμοποιησω για θηραμα.Εχω απογοητευτει ευχαριστω.
πας advanced και ρυθμίζεις τα lnb 1-1.πχ στο 1 έχω 9 μοίρες lnb 1, diseq 1.2 (ή ότι έχεις), comited diseq command AA, uncomited diseq command 1
εγώ έχω και το increase voltage στο yes.