
Originally Posted by
papaleole
Καλησπέρα παιδια.
πάρα προσφατα εναν dm800se (clone) και προσπαθησα να του φορτοσω το nemesis με την βοηθεια ενως παιδιου απο εδω μεσα αλλα χωρις επιτυχια. (ca not found)
Αυτος που τον πηρα μου λεει με σιγουρια εχει sim 2.10 προσπαθησα να του φορτωσω ενα που ειναι για 2,10 αλλα παλι τα ιδια. Το μονο που δεχτηκε και εχω πανω τωρα ειναι το Newenigma2 v3.3.2. Μηπως του φορτωσα για λάθος bootloader? Παιζει αυτο? Γιατι οσο και αν διαβασα ακρη δεν εβγαλα.
Οταν κανει boot ο δεκτης γράφει boot 84 αλλα τιποτα για sim. Καμια βοηθεια τι image να του φορτωσω (κατα προτιμηση nemesis) η να καταλάβω τι γινετε... τον εχω μολις 2 μερες και δεν κατεχω και πολλα. :(
Ευχαριστω...