Εγω χωρις να θελω να κανω το δικηγορο του νικολα 123 πιο πανω το μονο που ξερω σε θεμα πλακετας τα κινεζικα με τα γερμανικα δεν εχουνε μεγαλες διαφορες παλια οποιαδηποτε τηλεoραση αν ανοιγες να κανεις επισκευη η ανταλλακτικα sony απο taiwan και μαλιστα η (Sony)ηταν πρωτοπορα στα ηλεκτρονικα ανταλακτικα πασης φυσεως) και καποια μοντελα ανταλλακτικα philips ολλανδιας,Και οταν δεν εβρισκες καποια ολοκληρωμενα γιατι η phlips σταματησε την παραγωγη τους υπηρχε παντα αντιστοιχοια απο sony απλα τα πραγματα η κινεζοι στα ηλεκτρονικα δεν μπηκαν τωρα υπηρχαν ανεκαθεν ειναι το στοιχειο τους εδω και αιωνες.Τωρα αμα συγκρινουμε λαμαρινες καλωδια και πλαστικα ενοοειτε τα γερμανικα ειναι τελεια
Και τα υλικα που κατασκευαζουν οι γερμανοι τα dream το πιο πιθανο ειναι να το προμηθευονται απο ιαπωνια-κινα το πιο φυσιολογικο απλα περνουνε υλικα Αποιοτητας
και τα μηχανηματα της aple ολα απο κινεζους γινονται
Βλεπε
Foxconn
Εγω παντως αν αγοραζα ενα οριτσιναλ δεκτη ο λογος θα ηταν γιατι σε καθε μαγαζι που παω να παρω ενα κλωνο 800αρι ο καθε μαγαζατορας τα εχει βαλει χερι λιγοι ειναι σωστη συγκεκριμενα πηγα σε ενα τουρκο που πουλουσε κλωνους sunray και με εσπασε τα νευρα 3 φορες πηγα να το αλλαξω και ο λογος γιατι αλλαξε το τιουνερ απο μεσα ειχε βαλει ενα παλιο την πρωτη φορα και τη δευτερη ειχε βγαλει την μητρικη και ειχε βαλει μια αλλη η οποια ειχε επεμβασης κατω απο τη μητρικη δλδ μεταχειρισμενη-επισκευασμενη,Καλα που ειμαι λιγο ιδιοτροπος με της πλακετες και της ριχνω ενα ματι μετα την αγορα,Και ο δευτερος λογος ειναι γιατι απλα δεν βρισκω σε κλωνο τον dream 7020hd
Ελπιζω να βοηθησα τους υποψηφιους αγοραστες απλα προσεχετε απο που περνετε τα μηχανηματα γιατι σε οριτσιναλ δεν συμβαινουν τετοια πραγματα μονο σε κατι παραμαγαζα παραγκες που πουλανε αποκλειστικα κλωνους και μαλιστα χωρις εγγυηση
Και γιατί ρε φιλαράκι έκανες τέσσερα post το ένα κάτω από το άλλο? μια χαρά τα διαβάζουμε...άσε που έχει και αρκετό χορό να γραφεις σελίδες ολόκληρες τα μάζεψα όλα σε ένα.










).