Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 81 of 101 FirstFirst ... 3156717679808182838691 ... LastLast
Results 801 to 810 of 1002

Thread: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #801
    New Member
    Join Date
    07-10-2012
    Posts
    6
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Solvedddddddddddddddd!!

  2. Advertise Here
  3. #802
    Member
    Join Date
    03-04-2010
    Posts
    41
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by nikolis123 View Post
    an psaxnis na vris hd dvb s2 den ginete ksehnato
    gia ta hd το ξερω αλλα δεν μου βρισκει ουτε το no@@ cinema 2 3 4 oyte ta sport 356 αυτα εχουν διαφορετικη αναλυση?
    παντως καποια αλλα hd τα βρισκει σαν υπηρεσια αλλα δε τα παιζει αυτο ειναι λογικο το ξερωδεν τα κωδικοποιει. μηπως ομως για να πιασω τα αλλα χρειαζομαι μεγαλυτρερη κεραια εχω την 65 εκ.

  4. #803
    Contributing Member kostas1's Avatar
    Join Date
    20-10-2005
    Location
    Germany/HDH
    Posts
    612
    Uploads
    15
    Likes
    17

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    ..Aftes oi syxnotites alaksan to symbolrate SR apo 27500 se 29900.

  5. #804
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by antonis83 View Post
    Gia sas eho provlima me ton iho se kapia kanalia tis akatanomastis pou ine se HD. Perno eikona alla oxi iho! Ti mporo na kano??

    Eho mgcamd135a mazi me Domica Image!

    Καλο θα ειναι Αντωνη πριν ανοιξουμε καινουρια ενοτητα, να δουμε αν μπορει να μπει η ερωτηση μας,
    σε μια ηδη υπαρχουσα .....
    Quote Originally Posted by antonis83 View Post
    Kapios kapia idea?? efharisto.
    Quote Originally Posted by antonis83 View Post
    Gia sas eho provlima me ton iho se kapia kanalia tis akatanomastis pou ine se HD. Perno eikona alla oxi iho! Ti mporo na kano??

    Eho mgcamd135a mazi me Domica Image!

    efharisto
    Quote Originally Posted by antonis83 View Post
    Re paidia kanis na me voithisi me ton iho??

    Devicename: dm800se
    Enigma Version: ramiMAHER-experimental
    Image Version: Experimental CA-i-ma-ge
    Quote Originally Posted by antonis83 View Post
    Solvedddddddddddddddd!!
    Ρε φιλαράκι έχεις γράψει 5 post... σε λίγο θα γεμίσεις όλο το thread..θα σου πω εγώ μια δικη μου εμπειρία από πέρυσι που βασίλευε ο δράκος η ασβός αν τον έχεις ακουστά... και αυτή η μαγική κάρτα έδινε τα hd με κάποια αρχεία που κυκλοφορούσανε στο net, σε κάποια image τα hd δεν είχανε φωνή μονο εικόνα δίνανε άλλαξα το image και μου παίξανε μια χαρά τι ωραίες εποχές πάνε τα γατιά... πάνε τα δρακάκια... μας την έκατσε την φόλα ο μπογιας...που να μην σώσει.

  6. #805
    New Member
    Join Date
    08-10-2012
    Posts
    2
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    καλησπερα σας.
    ειμαι καινουριος στο φορουμ. μολις γραφτηκα.
    βασικα εχω ενα προβλημα με τον dreambox μου.
    εξηγω
    εχω τον dreambox 800 hd
    φοραι ενα προγραμματακι που λεγεται enigma2.3.
    λοιπον πιανω αρκετα καναλια μαζι με τα ελληνικα (νοβα)
    το μεγαλο προβλημα μου ειναι οτι στο μπουκετο των γαλλικων που εχω βαλει για την κοπελα μου μου κανει πολλες διακοπες και κολλαει.
    εγω βασικα ειμαι ασχετος. ενα παιδι μου το εφτιαξε, φλασαρε και εστησε μαζι με το πιατο.
    η αποκωδικοποιηση γινετε μεσω ενος σερβερ που αυτος γνωριζει(δεν ασχολουμαι εγω).
    αλλα βρε παιδια πολλες διακοπες. τι μπορω να κανω?

  7. #806
    VIP Member northener's Avatar
    Join Date
    05-04-2010
    Location
    Somewhere In Time
    Posts
    934
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by angelo74 View Post
    καλησπερα σας.
    ειμαι καινουριος στο φορουμ. μολις γραφτηκα.
    βασικα εχω ενα προβλημα με τον dreambox μου.
    εξηγω
    εχω τον dreambox 800 hd
    φοραι ενα προγραμματακι που λεγεται enigma2.3.
    λοιπον πιανω αρκετα καναλια μαζι με τα ελληνικα (νοβα)
    το μεγαλο προβλημα μου ειναι οτι στο μπουκετο των γαλλικων που εχω βαλει για την κοπελα μου μου κανει πολλες διακοπες και κολλαει.
    εγω βασικα ειμαι ασχετος. ενα παιδι μου το εφτιαξε, φλασαρε και εστησε μαζι με το πιατο.
    η αποκωδικοποιηση γινετε μεσω ενος σερβερ που αυτος γνωριζει(δεν ασχολουμαι εγω).
    αλλα βρε παιδια πολλες διακοπες. τι μπορω να κανω?
    Αυτό έχει να κάνει με τον server κατα κύριο λόγο φίλε μου.Δεν εξαρτάται από σένα.

  8. #807
    New Member
    Join Date
    08-10-2012
    Posts
    2
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    ευχαριστω φιλε μου για την γρηγορη απαντηση.
    δηλαδη ο βασικος υπευθυνος για lag ,διακοπες και κολληματα ειναι ο σερβερ.
    το ιντερνετ μου ή το ρουτερακι δεν παιζουν τοσο μεγαλο ρολο.
    το λεω γιατι εχω wind(tellas) και το ρουτερακι της zte και ελεγα μηπως εφταιγε αυτο?
    επισης ποια ειναι μια λογικη τιμη για πληρωμη σερβερ το εξαμηνο για ν..α ευρωπαικα.
    εμενα μου παιρνει 70 ευρω.60 για το πακετο της ν..α και 10 για το γαλλικο πακετο?
    καλα ειναι ή ????

  9. #808
    Senior Member
    Join Date
    30-11-2009
    Posts
    245
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by nikolas021292 View Post
    Απαντώ στην ερώτηση σου με ερώτηση...αυτό που γραφεις για το ότι δεν αποθηκεύει όλα τα κανάλια το κάνει μονο στο sky Doutscland? η γενικότερα σε πολλά πακέτα? να έχεις όμως υπόψιν σου ότι το συγκεκριμένο πακέτο έχει πλέον όλο και όλο καμια 20αρια κανάλια για την ελλάδα βεβαια...έχει ειπωθεί και παλαιότερα ότι τα sky έχουν αλλάξει δέσμη και πλέον η ληψη τους είναι πολύ δύσκολη.
    μόνο στο sky το κάνει στα άλλα πακέτα δεν έχω πρόβλημα και για τις δέσμες κατεβάζω τις περισσότερες
    δε κατάλαβες καλά στην χειροκίνητη ανεύρεση τα βλέπω ώμος δεν αποθηκεύονται
    και για το προηγούμενο φίλο ούτε στην μεγάλη λίστα φαίνονται
    ευχαριστώ και καλό βράδυ σε όλους ...

  10. #809
    New Member
    Join Date
    07-10-2012
    Posts
    6
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    File to elisa to provlima ekana replace tin mgcamd pou mou edose enas filos apo edo.

  11. #810
    Member jtsou's Avatar
    Join Date
    05-04-2009
    Location
    Tsi-mpu-di
    Posts
    79
    Uploads
    3
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by miltossat View Post
    Oson afora to problima me to ber mou exoun pei periptoseis pou dektes den paizoun se kapoio spiti kai se allo paizoun.. Isos lew na yparxei kapoio lnb poy na diorthonei to provlima me to ber stin 11938. Exei kanei kanenas dokimes ?
    Έχεις δίκιο,σε μένα με Astra-Hot Bird σύστημα το πρόβλημα υπάρχει,στο αδερφό μου το ίδιο box με Hot Bird μόνο παίζει ok.Εννοείται πως αλλάζω λίστα καναλιών και ρυθμίσεις από diseqC σε μονό lnb.Έχει inverto black ultra επάνω...

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •