Kalispera stin parea
kserei kaneis an yparxei kapoio ftp programma opos to dcc(dreambox conntrol center) se efarmogi gia android?????????
thelo apo to kinito na vlepo to config tou dreambox.
Kalispera stin parea
kserei kaneis an yparxei kapoio ftp programma opos to dcc(dreambox conntrol center) se efarmogi gia android?????????
thelo apo to kinito na vlepo to config tou dreambox.
esfile manager
Για κοιταξε εκει....http://@@@.lysesoft.com/products/andftp/
Καταρχήν χίλια ευχαριστώ... Έχω τον 7020hd... η κάρτα είναι viaccess... ενώ λειτουργούν όλα τα κανάλια της κάρτας δεν ανοίγει το dorcel.
Eπειδή δεν βρίσκω τις ρυθμίσεις θα σε παρακαλούσα πολύ να μου τις δώσεις αν σου είναι εύκολο.
Πάντα για τα δύο ενσωματομένα reader εννοείς;
Έχω και ένα cam icecrypt 1.18 αλλά και σε αυτό έχω το πρόβλημα!
Ευχαριστώ πολύ ξανά.
κανονικα η via καρτα δεν θελει καμια ιδιαίτερη ρυθμιση στο ψψψκαμ για να παιξει . εισαι σιγουρος ομως οτι εχεις την σωστη συχνωτητα στο δεκτη , γιατι αυτα τα χχχ καναλια ολο αλλαγες κανουν . σκαναρε λοιπον ξανα την συχνοτητα και πες μας τι εγινε . κανε και μια δοκιμη με το scam 3.59 .
καλησπερα και παλι εχω φτιαξει καποια μπουκετα στο 500 αρακι μου επειδη ομως το hanibal εχει και μερικα που με ενδιαφερουν θελω να προσθεσω και αυτα. οταν παω με dcc και κανω αντιγραφη τα μπουκετα σε εναν δικο μου μπακαπ φακελο δε μου τα ανοιγει το ιδιο και το αντιθετο. υπαρχει καποιος τροπος να περασω ορισμενα μπουκετα στα ηδη δικα μου?