Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 91 of 101 FirstFirst ... 41668186899091929396 ... LastLast
Results 901 to 910 of 1002

Thread: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #901
    Junior Member
    Join Date
    03-12-2006
    Posts
    12
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    εχω dm800hd κλονο πατησα αναβαφμιση και μπλοκαπε τι κανω?

  2. Advertise Here
  3. #902
    New Member
    Join Date
    30-05-2010
    Posts
    5
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by pkarav View Post
    Καλημέρα
    εδώ και 1 χρόνο αντιμετωπίζω πρόβλημα με την εναλλαγή από κάποιο κΑΝΆλι hotbird σε άστρα και το αντίστροφο. Δεν δίνει σήμα σαν να μην υπάρχει δορυφόρος. Κάποιες φορές ανοίγει κάποιες παραμένει το σήμα χαμηλό για μέρες. Φώναξα τεχνικό άλλαξα diseq (πήρα ένα johansson) αλλά πάλι τα ίδια. Αλλο πρόβλημα δεν υπάρχει Εχει κανείς ιδέα? Εχω dream 500plus γνήσιο
    δοκίμασα και αλλους δέκτες και κάνει τα ίδια. Υποπτέυομαι πως είναι το diseqc και έμαθα πως τα spaun είναι πολύ καλά και λύνουν τέτοια θέματα. Ξέρει κανείς ποιο μοντέλο spaun είναι καλό?

  4. #903
    Contributing Member kurt4000's Avatar
    Join Date
    17-05-2006
    Location
    Oros Mpeles
    Posts
    787
    Uploads
    2
    Likes
    1

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by laikas View Post
    εχω dm800hd κλονο πατησα αναβαφμιση και μπλοκαπε τι κανω?
    Με αυτο ξεμπλοκαρε το μεσω rs 232

  5. #904
    Senior Member ELPAN's Avatar
    Join Date
    24-07-2008
    Location
    KENTRIKH ELLADA
    Posts
    323
    Uploads
    4
    Likes
    1

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Παιδια γεια σας.Εχω καιρο να γραψω αλλα σας διαβαζω καθημερινα.Να ρωτησω κατι απο οτι θυμαμαι στο ενιγμα 1 ο DM500 ειχε autocam για αυτοματη εναλλαγη των cam, στον DM800 υπαρχει κατι αντιστοιχο να περασω?

  6. #905
    Senior Member
    Join Date
    07-02-2010
    Posts
    138
    Uploads
    5
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by ELPAN View Post
    Παιδια γεια σας.Εχω καιρο να γραψω αλλα σας διαβαζω καθημερινα.Να ρωτησω κατι απο οτι θυμαμαι στο ενιγμα 1 ο DM500 ειχε autocam για αυτοματη εναλλαγη των cam, στον DM800 υπαρχει κατι αντιστοιχο να περασω?
    Ο autocam manager είναι ενσωματωμένος στα διάφορα images που κυκλοφορούν . Θα ψαχτείς σε DreamElite-OpenBlackHole 1.4 και ίσως σε pli

    Αν θέλεις να προσπαθήσεις, μπορείς να δοκιμάσεις και με το συνημμένο αρχείο.

    Εγκατάσταση:
    /usr/bin/autocam.sh
    /usr/bin/autocam
    chmod 755 /usr/bin/autocam.sh
    /lib/libautocam.so
    Attached Files Attached Files

  7. #906
    Senior Member ELPAN's Avatar
    Join Date
    24-07-2008
    Location
    KENTRIKH ELLADA
    Posts
    323
    Uploads
    4
    Likes
    1

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by carmagedon View Post
    Ο autocam manager είναι ενσωματωμένος στα διάφορα images που κυκλοφορούν . Θα ψαχτείς σε DreamElite-OpenBlackHole 1.4 και ίσως σε pli

    Αν θέλεις να προσπαθήσεις, μπορείς να δοκιμάσεις και με το συνημμένο αρχείο.

    Εγκατάσταση:
    /usr/bin/autocam.sh
    /usr/bin/autocam
    chmod 755 /usr/bin/autocam.sh
    /lib/libautocam.so
    Σε ευχαριστω φιλε μου θα το δοκιμασω.

  8. #907
    Senior Member
    Join Date
    23-04-2010
    Posts
    197
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ .ΠΗΡΑ ΕΝΑ Dreambox 500 .ΤΟΝ ΠΗΡΑ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΦΘΗΝΟΣ ΔΕΝ ΑΝΑΖΗΤΩ ΚΑΤΙ ΝΑ ΔΩ . ΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ . ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΨΩ ΚΑΝΑΛΙΑ 2. ΔΝΕ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΔΟΡΥΦΟΡΟ ΣΤΙΣ 9 ΜΟΙΡΕΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΝ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΠΩΣ . ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΕΧΕΙ ΑΓΓΛΙΚΟ ΜΕΝΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΕΛΛΗΝΙΚΟ. ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΥΓΝΟΜΩΝ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ

  9. #908
    VIP Member andymal's Avatar
    Join Date
    14-12-2005
    Location
    Botswana
    Posts
    1,968
    Uploads
    2
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by akritas View Post
    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ .ΠΗΡΑ ΕΝΑ Dreambox 500 .ΤΟΝ ΠΗΡΑ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΦΘΗΝΟΣ ΔΕΝ ΑΝΑΖΗΤΩ ΚΑΤΙ ΝΑ ΔΩ . ΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ . ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΨΩ ΚΑΝΑΛΙΑ 2. ΔΝΕ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΔΟΡΥΦΟΡΟ ΣΤΙΣ 9 ΜΟΙΡΕΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΝ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΠΩΣ . ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΕΧΕΙ ΑΓΓΛΙΚΟ ΜΕΝΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΕΛΛΗΝΙΚΟ. ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΥΓΝΟΜΩΝ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ

    γράφουμε με μικρά γράμματα .

    1 όταν έχουμε μπροστά μας την λίστα με τα κανάλια πατάμε menu και μετα διαλέγουμε το delete channel έτσι διαγράφουμε κανάλια.

    2 αν θέλεις 9* και οτε για τα ελεύθερα 4ε και βουλή τότε δύσκολα γιατί το πακέτο είναι σε DVB-S2 και ο 500αρης είναι DVB-S πάντος έχει κανάλια που μπορείς να δεις και τα περνάς με το dreambox edit

    3 ποιό image φοράς για να σου πω για τα ελληνικά

  10. #909
    Senior Member
    Join Date
    23-04-2010
    Posts
    197
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    καλημερα και καλη εβδομαδα ειχα την εντυπωση οτι γνωριζα πολλα απο δορυφορικουσ δεκτες.μολισ πηρα τον DREAMBOX 500 KLONO τον ασημι νιωθω οτι δνε εχω ιδεα.δεν μπορω να σβεισω καναλια . δεν ξερω πωσ μπαινει η καρτα προσ τα κατω η προσ τα πανω? δεν ξερω πωσ γινεται αναβαθμισει. χρειαζετε loader kai files αναβαθμισεις? εχω υπερωολικα κενα . δεν αναζητω να δω κατι παραπανω .απλα να μπορω να τον χειριστω σωστα. θελω να μαθω τα βασικα να βαλω ελληνικη γλωσσα. ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΥΓΝΟΜΩΝ ΣΕ ΟΠΟΙΟ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  11. #910
    Senior Member
    Join Date
    12-01-2006
    Posts
    141
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Γεια σας. εχει δοκιμασει κανενας το dm500hd ?
    αυτα απο κινα η γερμανια ερχονται ετοιμα η πρεπει να εγκαταστατισθουν τα απαραιτητα μετα? εφχαριστω

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •