Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 97 of 101 FirstFirst ... 477287929596979899 ... LastLast
Results 961 to 970 of 1002

Thread: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #961
    Member
    Join Date
    03-06-2010
    Posts
    31
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    γεια σας εχω εναν δεκτη en- super linux εχω βαλει την gsf 4.70 με 1.38 ομως εχω το εξης προβλημα μπαινει παιζει και μετα απο 2-3 λεπτα σβηνει το λαμπακι του ιντερνετ μεσα στο δεκτη βγαζω απο την πριζα το ξαναβαζω αναβει για λιγο βλεπω λιγο και ξανα το ιδιο μηπως γνωριζει καποιος φιλος την λυση τι φταιει ? σας ευχαριστω εκ των προτερων

  2. Advertise Here
  3. #962
    Contributing Member nikolis123's Avatar
    Join Date
    05-05-2009
    Location
    tzazikistan
    Posts
    788
    Uploads
    5
    Likes
    14

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    draminos31



    dokimase na kanis anazitisi kanalion an den kani isos to tuner na ta tinakse ke kita an exi tis ri8misis mesa sto tuner

  4. #963
    New Member
    Join Date
    12-12-2011
    Posts
    4
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    ευχαριστω για την απαντηση αλλα δεν ανοιγει καθολου.το τηλεκοντρολ δεν κανει τιποτα....παταω και το κουμπακι που βρισκεται μπροστα στον δεκτη....το λαμπακι ειναι παντα πρασινο....

  5. #964
    Contributing Member nikolis123's Avatar
    Join Date
    05-05-2009
    Location
    tzazikistan
    Posts
    788
    Uploads
    5
    Likes
    14

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    vgalto apo to revma ti na sou po

    malon giafto sou ton edose den iksere pou na ton petaksi

  6. #965
    Senior Member
    Join Date
    07-02-2010
    Posts
    138
    Uploads
    5
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by panos300 View Post
    otan pav manual mou zeitaei na topothetiso plugin xxx.tbz2 o xxx.ipk me ftp
    Κάνε manual εγκατάσταση το Ts panel που επισυνάπτω και ακολούθησε τις οδηγίες του post #955
    Attached Files Attached Files

  7. #966
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by draminos31 View Post
    ευχαριστω για την απαντηση αλλα δεν ανοιγει καθολου.το τηλεκοντρολ δεν κανει τιποτα....παταω και το κουμπακι που βρισκεται μπροστα στον δεκτη....το λαμπακι ειναι παντα πρασινο....
    skanaflasare to mixanima re megale me dreamup...99% tha epanelthi...

  8. #967
    New Member
    Join Date
    12-12-2011
    Posts
    4
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    το εχω κανει.με 2-3 εκδοσεις dreamup και 4 αναβαθμισεις...........θα κοιταξω για ανταπτορα και αν δεν γινει κατι θα παω στην λυση με ενα λογισμικο φορτωσης που περιλαμβανει και κολληση πανω στην πλακετα...το βρηκα ψαχνοντας στα forum για την περιπτωση.

  9. #968
    VIP Member LETITAN's Avatar
    Join Date
    19-11-2005
    Location
    belgium
    Posts
    1,555
    Uploads
    2
    Likes
    1

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    gia sous draminos31

    [QUOTEτο εχω κανει.με 2-3 εκδοσεις dreamup και 4 αναβαθμισεις...........θα κοιταξω για ανταπτορα και αν δεν γινει κατι θα παω στην λυση με ενα λογισμικο φορτωσης που περιλαμβανει και κολληση πανω στην πλακετα...το βρηκα ψαχνοντας στα forum για την περιπτωση.][/QUOTE]

    tha paris ena dreamup-patched kai fortose mia image gia klono

  10. #969
    Member
    Join Date
    01-10-2011
    Posts
    28
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Μια ερώτηση για τα bissκότα
    Τελευταία δεν μπορώ να τα κάνω να δουλέψουν στον 500s. Δοκιμάζω με το κανάλι των ιπποδρομιών ΟΔΙΕ, αλλά τζίφος. Έχει αλλάξει κάτι στην κωδικοποίηση, ή έχω κάνει κάποιο λάθος στις ρυθμίσεις μου;
    Η σχετική γραμμή μπαίνει στο constant.cw στο var/keys, αλλά δεν είμαι σιγουρος αν χρειάζεται να αλλάξει κάτι στο cccam.cfg

  11. #970
    VIP Member andymal's Avatar
    Join Date
    14-12-2005
    Location
    Botswana
    Posts
    1,968
    Uploads
    2
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by japetus View Post
    Μια ερώτηση για τα bissκότα
    Τελευταία δεν μπορώ να τα κάνω να δουλέψουν στον 500s. Δοκιμάζω με το κανάλι των ιπποδρομιών ΟΔΙΕ, αλλά τζίφος. Έχει αλλάξει κάτι στην κωδικοποίηση, ή έχω κάνει κάποιο λάθος στις ρυθμίσεις μου;
    Η σχετική γραμμή μπαίνει στο constant.cw στο var/keys, αλλά δεν είμαι σιγουρος αν χρειάζεται να αλλάξει κάτι στο cccam.cfg
    περιμένουμε νέο μπισκοτάκι.

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •