kalhspera....gia agora enos 800se clono na ekana mia erothsh.poies einai h diafores Kina me Taiwan?
kai pion na protimhso?
kalhspera....gia agora enos 800se clono na ekana mia erothsh.poies einai h diafores Kina me Taiwan?
kai pion na protimhso?
eyxaristo!!
Καλησπέρα,
μπορεί να με καθοδηγήσει κάποιος πώς μπορώ να φτιάξω ignore.list?
pira to dm sr4 diladi to sunray
oxi gia na dikso mangia oti to exo ego oxi
1 lipon den exi kamia diafora apo to dm 800 se
2 perni to idio imaze opos to se
3 ine sketi vlakia opios to agorasi 8a to metaniosi me ta lefta pou exi to mono 8etiko wlan
4 min to agorasete
5 opios omos ine stin germania exi epiloges gia sat ke ta lipa ops cable ne ok simfono
6 panakrivo ke ti exi ena triplo tuner ke wifi
7 to tuner to ekana dokimi ston ese ke ti na po mpompa doulevi
8 vgalane ke se me wifi se kaliteri timi tora oso gia to tuner dikisas epilogi
sori ksexasa na grapso exi mia diafora to kouti ine galazio ke onomazete sunray4 hd se
Παιδιά καλησπέρα νέος στην παρέα
έχω βάλει σε ένα 500αράκι που έχω Gemini 1 (4.70) και θα ήθελα να μου στείλετε σε PM όποιος γνωρίζει φθηνούς σερβιτορους για την φιλενάδα μας.
Ευχαριστώ.
καλησπερα παιδια , τωρα σημερα σε μενα επαψαν να λειτουργουν τα αλ τα τζιρα μετα της βονα τα καναλια εδω και μια ωρα δεν πιανει κατι ξερουμε κατι για αυτο ευχαριστω .
Παιδιά καλησπέρα
έχω ενα Dreambox και θα ήθελα να μου στείλετε σε PM όποιος γνωρίζει φθηνούς και αξιοπιστους σερβιτορους για την φιλενάδα μας.
Ευχαριστώ.
Προσέχετε που γράφετε.
Υπάρχει ειδικό θέμα για PM
http://www.satsupreme.com/showthread...9;δώ