min trelenese me ta aber an einai to trofodotiko 12 volt osa aber kai na vgazei akoma kai 50 aber den exeis provlima den to kes to mixanima to trofodotiko mporei na vgazei 50 aber ala o dektis travaei mono 3 aber to mono pou kaneis me perisotera aber einai na doulevi ksekourasta to trofodotiko ta ligotera aber einai to provlima dioti an exeis ena trofodotiko me 1 aber kai esu zitas 3 aber px ekei kes to trofodotiko o dektis den epeireazete kan.to mono pou exeis na proseksis einai ta volt na einai mono 12 volt to trofodotiko kai apo ekei kai pera na sou vgazei megalitoreo tou 3 aber kai ola einai ok.an epimeni to provlimasou kati alo simveni kai den einai thema trofodotikou.
geia sas paidia exw ena dreambox 800hd clone kai exw ena themataki me ton hxo ac3 sta kanalia HD tis akatanomastis eno sta italika me hxo AC3 paizoun kanonika kserete ti paizei?
to image mou einai Satdreamgr-v3.0-dm800-sim2-SSL-84
thanks
Θα γυρίσεις σε common interface (για να μη μπλέκεις με εντολές killall σε telnet)
Θα πας στο /usr/bin και θα δεις πως είναι ονομασμένο το mgcamd εκεί μέσα
Όπως έναι ονομασμένο εκεί.....θα μετανομάσεις ακριβώς με την ίδια ονομασία, αυτό που επισυνάπτω....και θα το ρίξεις μέσα να γίνει αντικατάσταση
Για καλό και για κακό, κοίτα και αν συνεχίζει να έχει attritubes 755
Γυρνάς σε mgcamd το δέκτη και είσαι έτοιμος
mesa sto /usr/bin den exei kapoio arxeio pou na miazei gia mgcamd, to arxeio auto tha exei entelos diaforetiko onoma kai an nai pws tha katalavw pio einai ?
vasika egw ta emu ta katevasa egkatastash apo to emu manager tou tspanel an auto voithaei.
eite sto usr/bin einai eite usr/sbin
i allios sto var/bin - var/sbin
ok to vrika htan mesa se ena fakelo usr/bin/cam/mgcamd_1.35a
euxaristw polu paidia
Γεια σας
Χρειάζομαι ένα Diseqc 4 σε 1 έχω το dreambox 8000 HD ,θέλω να συνδέσω τρία σταθερά και ένα κινητο με Diseqc motor ,
Σκέφτομαι να πάρω ένα Spaun ... η τι δουλεύη καλυτερα με το dreambox οποίος έχει κάτι να προτίνη ας δώσει τα φώτα του
Ευχαριστω