Παιδιά μια βοήθεια.
Έχει περίπου κανένα μήνα που το 500αράκι μου laggarei, κολλάει δηλαδή και αργεί να αλλάξει κανάλι, όχι πάντα απ' ότι έχω παρατηρήσει μόνο στο eurosport1 kai eurosport2.
Να σας πω επίσης ότι το image που φοράει είναι το nabilo darkstar. Τι μπορεί να φταίει??? Ευχαριστώ..
Μπωρω να μπω στο dm 800 Hd μου απο αλλο σπιτι με wifi?
Εχω φτιαξει dyndns και στο ρουτερ αλλα απο οτι βλεπω εχει και το dm μεσα inadyn αλλα δεν ξερω να το ρυθμισω.
καλημερα .πως μπορω να δουλεψω το dreambox-blindscan-utils for DM 800 SE???
το εχω περασει στο db800se clone αλλα δεν το βρισκω καπου στο δεκτη για να κανω σαρωσει δορυφορου
Καλησπερα σε ολους, Παιδια θελω να ρωτησω κατι, Υπαρχη DREAMBOX (clone) με διπλο Tuner?? Aν ναι ποιο ειναι???
υπαρχει και μαιμου 8000 με τιμη αρκετα ανεβασμενη , αλλα γιατι δεν κοιτας προς vu+duo μερια ?
καλησπέρα σε όλη την παρεα...
έπεσε στα χέρια μου ένα DM 500+
όταν ανοίγω το dreamup δεν με αφήνει να του περάσω image για 500αράκια...
θέλει κατάλληξη nfi.
αυτά τα images δεν είναι για 600αρακια η΄ 800αράκια?
λέτε να του περάσω image για 600αράκι?