Παιδια καλημερα.Σε DM 800 μαιμου οταν αλλαζω image απο την flash η το barry allen χανω τον ηχο,μετα απο 1-2 επανακινησεις στο ιδιο image επανερχεται και μου το κανει σε ολα τα image (οχι παντοτε) οποτε δεν ειναι θεμα image.Σημερα μου το εκανε και σε image που το ειχα σταθερο για πολλες ημερες,εχασε τον ηχο και μετα απο επανακινηση επανηρθε.Τι συμβαινει?
μια ερωτησουλα , εχουν ολα τα Image τον ιδιο kernel ?
ειναι πολυ πιθανο αυτη να ειναι η απαντηση στο ερωτημα σου
kalispera .to provlima pou mou proekipse ston dreambox ine
otan xrisopiousa dialup sindesi sto internet ixa ritmisi tin
topiki syndesi se ip: 192.168.0.1
maska ypodiktiou se; 255.255.255.0 ke syndeontan o dreambox sto internet
tora syndeome asyrmata ke den mporo na kano tipota. ti prepei na allakso
stis rythmiseis toy dreambox ke tis topikis syndesis? an mporei as me voithisei ena filaraki
efxaristo
βρε παιδια σε 800αρι με gemini, με το γονικο κλειδωμα πως γινετε να μεινουν οι ρυθμεισεις γιατι σε καθε επανακινιση πρεπει να ξανακανω τισ ρυθμισεις υπαρχει τροπος
αν περασεις setting toy vannibal τα εχει τσεκαρισμενα ολα τα πορνο καναλια και το μονο που κανεις ειναι να ενεροποιησεις τον γονικο κλειδωμα. εναλακτικα με το dremboxedit παρε τα backap ta setting soy απο τον δεκτη και ενεργοποιησε το γονικο κλειδωμα σε καθε καναλι που θελεις και ξαναπερνατα παλι στον δεκτη σου.
καλησπερα σε ολους
θα ηθελα μια βοηθεια απο τα σαινια του σαιτ
εχω βαλει στον πατερα μου ενα 500ρακι μαιμου πολυ καιρο τωρα και φαινεται οτι ισως κατι εχει πατησει στο τηλεκοντρολ
και τα κουμπια του τηλεκοντρολ ειναι αλλου για αλλου. για παραδειγμα το κουμπι για exit δεν κανει τιποτα, αλλα την δουλεια του
exit την κανει το αποκατω του κουμπι το help. επισης δεν υπαρχει τροπος να παιξω με την ενταση της φωνης που ειναι τα κουμπια
δεξια κ αριστερα απο το οκ. Γενικα ολα τα κουμπια εχουν γινει @@@@.
Υπαρχει τροπος να αποκατασταθει το προβλημα η να ψαξω για αλλο τηλεκοντρολ????
ΥΓ εχει πανω του gemini το 500ρακι
ευχαριστω προκαταβολικα