Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 59 of 101 FirstFirst ... 93449545758596061646984 ... LastLast
Results 581 to 590 of 1002

Thread: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #581
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by cactus_jacks View Post
    καλησπερα σε ολους. ειμαι νεος στο χωρο και θα ηθελα να ρωτησω πως μπορω να φορτωσω ενα dreambox 500 s. αν ειπαρχει κανα παλιοτερο ποστ που να εξηγει απο την αρχη πως γινεται , ειναι ευπροσδεκτο.υπ οψιν εχω τριπλο ντισεκ.13 16 19 και 23 μοιρες ειναι τα πιατα. σας ευχαριστω .
    Οταν λες να φορτώσεις τι εννοείς? να τον περάσεις νέο image? να περάσεις νέα κανάλια?

  2. Advertise Here
  3. #582
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by g6519 View Post
    καλημερα σε ολους

    εχω ενα θεμα , εαν μπορει καποιος να βοηθησει..
    εχω παρει το dm600 οριτζιναλ του αδερφου μου που το ειχε σε αχρηστεια και το εβαλα στο εξοχικο μου
    εχει τζεμινι 4.60 και σκληρο δισκο

    κανω εγγραφη στο δισκο ενα προγραμμα και το βλεπω κανονικα
    οταν ομως παω να το διαγραψω το κουτι κολλαει και το μονο που μπορω και κανω ειναι να του βγαλω και να του ξαναβαλω την πριζα.
    παω μετα στα αρχεια να δω εαν το διεγραψε το αρχειο και το προγραμμα το βλεπω γραμμενο στα αρχεια, αλλα με 0μβ μνημη (δηλ εχει σβησει
    το περιεχομενο αλλα εχει μεινει η επικεφαλιδα του)
    προσπαθω και μεσω φτπ να το σβησω (απο το hdd/movies) αλλα τιποτα.

    επισης το 600κι εχει μεσα και ενα pli το οποιο ομως οταν παω στα αρχεια για να δω καποιο προγραμμα γραμμενο κολλαει και αυτο και δεν
    βλεπω τιποτα και ξανα μανα βαλα βγαλε πριζα

    καμια σκεψη??
    ευχαριστω προκαταβολικα
    Το λες και μονος σου ένα 600αρι του αδερφού μου που το είχε σε αχρησία... η επιστήμη έχει ξεφύγει φιλε μου πάμε για αλλα, από την στιγμή που σου κάνει την δουλειά σου όμως είναι μια χαρά..αυτό που σου κάνει θα έλεγα πως είναι λεπτομέρεια, δοκίμασες να του περάσεις κανένα άλλο image εκτος του gemini? μήπως σε αυτό βρίσκει κάποια ασυμβατότητα?

  4. #583
    Contributing Member
    Join Date
    27-02-2005
    Posts
    360
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    πηγαινε εδω και κατεβασε το pli και ολα θα ειναι μια χαρα

  5. #584
    Member
    Join Date
    04-05-2009
    Posts
    77
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    νικολα και κρις σας ευχαριστω πολυ

    στο 600ρακι αυτο ειναι το μονο προβλημα, κατα τα αλλα λειτουργει μια χαρα και με το gemini και με το pli.

    αλλα οπως σας εχω αναφερει το προβλημα αυτο ισχυει και στα 2 ιματζ που εχει επανω του
    παιζει να μην εχουν κατσει καλα και τα 2 ιματζ η ειναι θεμα καποιας ρυθμισης

    κ παλι σας ευχαριστω

  6. #585
    New Member
    Join Date
    08-08-2012
    Posts
    1
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Καλησπέρα και απο μένα, έπεσε στα χέρια μου ενα DM 7020 χωρις τηλεχειρηστιριο το βάζω στη τηλεοραση και γράφει οτι έχει το dvbelite 'ουτε που ξέρω τι ειναι αυτό' και μπαίνει στο setup wizard αλλά τα κουμπάκια μπροστά δεν βοηθάνε για τον χειρισμό. μπορώ να κάνω κάτι χωρις remote control? Είμαι τελείως άσχετος με το θέμα και θέλω να το πουλήσω χωρίς rc αλλα πρέπει να διαπιστώσω αν δουλεύει πρώτα. Γίνεται; Ευχαριστώ

  7. #586
    VIP Member ferrarif1's Avatar
    Join Date
    13-03-2009
    Posts
    1,079
    Uploads
    18
    Likes
    1

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    pare ena tilecontrol alios den mporeis na kaneis setup to image file den nomizo na einai akrivo to tilekontrol

  8. #587
    Member
    Join Date
    22-11-2007
    Posts
    87
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Καλησπέρα καί από εμένα.Θά ήθελα νά μάθω αν σέ ενα DM 800 HD PVR μέ Sim 201 καί SSL 82 μπορώ νά βάλω τό SSL 84b καί μέ ποιόν τρόπο. Ευχαριστώ

  9. #588
    VIP Member LETITAN's Avatar
    Join Date
    19-11-2005
    Location
    belgium
    Posts
    1,555
    Uploads
    2
    Likes
    1

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    gia sou tens mporis na valis to 84b ,to kanis opos vazis mia image prin vazis to ssl84b me to web kai meta tin image

  10. #589
    New Member
    Join Date
    12-08-2012
    Posts
    2
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    καλως σας βρηκα , ο αδερφος μου εδωσε ενα dreambox 800hd κλωνο στο μενου ειδα οτι ειναι σε blake hole enigma 2010-04-19 ,tuner alps bsbe2 πως μπορω να τον αναβαθμισω ; διαβασα αρκετα αλλα μπερδευτηκα και δεν θελω να κανω κανενα λαθος.

  11. #590
    VIP Member telisgr's Avatar
    Join Date
    07-08-2008
    Location
    GR/Πανω δεξια πινεζα
    Posts
    3,056
    Uploads
    9
    Likes
    7

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by npaolo1970 View Post
    καλως σας βρηκα , ο αδερφος μου εδωσε ενα dreambox 800hd κλωνο στο μενου ειδα οτι ειναι σε blake hole enigma 2010-04-19 ,tuner alps bsbe2 πως μπορω να τον αναβαθμισω ; διαβασα αρκετα αλλα μπερδευτηκα και δεν θελω να κανω κανενα λαθος.
    Φιλε μου χωρις να γνωριζω πολλα απο dm, αφου λες οτι ειναι κλωνος θα πρεπει να αναφερεις και τι sim εχει, οπως και το ssl,
    για να μπορεσει καποιος να σε βοηθησει .....

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •