Το λες και μονος σου ένα 600αρι του αδερφού μου που το είχε σε αχρησία... η επιστήμη έχει ξεφύγει φιλε μου πάμε για αλλα, από την στιγμή που σου κάνει την δουλειά σου όμως είναι μια χαρά..αυτό που σου κάνει θα έλεγα πως είναι λεπτομέρεια, δοκίμασες να του περάσεις κανένα άλλο image εκτος του gemini? μήπως σε αυτό βρίσκει κάποια ασυμβατότητα?
πηγαινε εδω και κατεβασε το pli και ολα θα ειναι μια χαρα
νικολα και κρις σας ευχαριστω πολυ
στο 600ρακι αυτο ειναι το μονο προβλημα, κατα τα αλλα λειτουργει μια χαρα και με το gemini και με το pli.
αλλα οπως σας εχω αναφερει το προβλημα αυτο ισχυει και στα 2 ιματζ που εχει επανω του
παιζει να μην εχουν κατσει καλα και τα 2 ιματζ η ειναι θεμα καποιας ρυθμισης
κ παλι σας ευχαριστω
Καλησπέρα και απο μένα, έπεσε στα χέρια μου ενα DM 7020 χωρις τηλεχειρηστιριο το βάζω στη τηλεοραση και γράφει οτι έχει το dvbelite 'ουτε που ξέρω τι ειναι αυτό' και μπαίνει στο setup wizard αλλά τα κουμπάκια μπροστά δεν βοηθάνε για τον χειρισμό. μπορώ να κάνω κάτι χωρις remote control? Είμαι τελείως άσχετος με το θέμα και θέλω να το πουλήσω χωρίς rc αλλα πρέπει να διαπιστώσω αν δουλεύει πρώτα. Γίνεται; Ευχαριστώ
pare ena tilecontrol alios den mporeis na kaneis setup to image file den nomizo na einai akrivo to tilekontrol
Καλησπέρα καί από εμένα.Θά ήθελα νά μάθω αν σέ ενα DM 800 HD PVR μέ Sim 201 καί SSL 82 μπορώ νά βάλω τό SSL 84b καί μέ ποιόν τρόπο. Ευχαριστώ
gia sou tens mporis na valis to 84b ,to kanis opos vazis mia image prin vazis to ssl84b me to web kai meta tin image
καλως σας βρηκα , ο αδερφος μου εδωσε ενα dreambox 800hd κλωνο στο μενου ειδα οτι ειναι σε blake hole enigma 2010-04-19 ,tuner alps bsbe2 πως μπορω να τον αναβαθμισω ; διαβασα αρκετα αλλα μπερδευτηκα και δεν θελω να κανω κανενα λαθος.