Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 63 of 101 FirstFirst ... 133853586162636465687388 ... LastLast
Results 621 to 630 of 1002

Thread: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #621
    Contributing Member nikolis123's Avatar
    Join Date
    05-05-2009
    Location
    tzazikistan
    Posts
    788
    Uploads
    5
    Likes
    14

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by thrilosgate7 View Post
    παιδια μπορει κανεις να μου δωσει τις ρυθμισεις γαι το tuner του 800αρι για 4 δορυφορους με spaun411f εχω κανει οτι ρυθμισεις εχω βρει και σε αλλα φορουμ αλλα τιποτα.Οταν παω απο αστρα σε χοτμπιρτ παντα μου δειχνει ο συντονισμος απετυχε.
    Ειμαι ετοιμος τωρα που θα αρχισει και το κυνηγι να το χρησιμοποιησω για θηραμα.Εχω απογοητευτει ευχαριστω.


    ke sto diseqc spaun ta vasis opos ine ke sto tuner A hotbirt B astra ke ta lipa analoga ti doriforous exis

    ke an pas pio piso 8a vris oles tis ri8misis tis exo vali se PDF

    http://www.satsupreme.com/showthread...reambox/page38

    http://www.satsupreme.com/showthread...reambox/page39
    Attached Images Attached Images

  2. Advertise Here
  3. #622
    Member
    Join Date
    18-11-2008
    Posts
    78
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    παιδια να ρωτησω κι εγω κατι.εχω μια μαιμου καινουρια dm800 hd και παρουσιαζει το εξης προβλημα.οταν τον ανοιγεις για πρωτη φορα λειτουργει αψογα.εαν πας να τον κλεισεις δεν ανοιγει καθολου η οθονη.και πρεπει να περιμενει 4-5 ωρες για να τον ξαναβαλεις στο ρευμα και θα δουλεψει.εχει καποιος αντιμετωπισει τετοιο προβλημα?

  4. #623
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Μάμο τον κινέζο μου μάμο....έχει πάρει κανένας εδώ μέσα το sanray800hd με τριπλό tuner? πως δουλεύει αυτό το μπουρδέλο μπορεί να μας πει κανεις? και το θέμα μου είναι με τα επίγεια δεν συγχρονίζει με τα sat... γρήγορα όμως πριν το πετάξω από το παράθυρο γιατί έτοιμος είμαι.
    Mετά κόπων και βασάνων το έκανα το εργαλείο! οποιος αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα εδώ είμαστε και το κάνουμε..τώρα που πήρα το κολλάει.

  5. #624
    Senior Member
    Join Date
    27-02-2010
    Location
    Hellas
    Posts
    351
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    bale kanenan anemistira na ton drosizeis sim*gia to pio pano post 622

  6. #625
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    ........................................ ....

  7. #626
    Member dreamboxakias's Avatar
    Join Date
    18-06-2012
    Posts
    54
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Smile Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by nikolas021292 View Post
    Μάμο τον κινέζο μου μάμο....έχει πάρει κανένας εδώ μέσα το sanray800hd με τριπλό tuner? πως δουλεύει αυτό το μπουρδέλο μπορεί να μας πει κανεις? και το θέμα μου είναι με τα επίγεια δεν συγχρονίζει με τα sat... γρήγορα όμως πριν το πετάξω από το παράθυρο γιατί έτοιμος είμαι.
    Mετά κόπων και βασάνων το έκανα το εργαλείο οποιος αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα εδώ είμαστε και το κάνουμε..τώρα που πήρα το κολλάει.
    Δουλευει οπως δουλευουν και οι αλλες καραμαιμουδες της κατηγοριας του.Τι πας και συ και αλλοι και πετατε τα λεφτα σας σε αυτα δεν το καταλαβαινω.Το τριπλο τιουνερ μας μαρανε τρομαρα μας.Λες και εχουμε η θα εχουμε ποτε εδω καλωδιακα.Βγαλτο και πετατο κατευθειαν και βαλε ενα αλλο απλο δορυφορικο τιουνερ και ενα dvb-t usb stick.Το τιουνερ αυτο ειναι οτι χειροτερο εχει ποτε φτιαχτει.
    Η ακομα καλυτερα πουλα τον δεκτη οπως ειναι και παρε εναν απλο second edition χριστιανε μου να μην εχεις προβλημα !!!
    Καλη τυχη σου ευχομαι και παρε και κανα λεξοτανιλ να ηρεμησεις μεχρι να το κανεις να δουλευει σωστα χαχαχα

  8. #627
    VIP Member ferrarif1's Avatar
    Join Date
    13-03-2009
    Posts
    1,079
    Uploads
    18
    Likes
    1

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by komitis View Post
    παιδια να ρωτησω κι εγω κατι.εχω μια μαιμου καινουρια dm800 hd και παρουσιαζει το εξης προβλημα.οταν τον ανοιγεις για πρωτη φορα λειτουργει αψογα.εαν πας να τον κλεισεις δεν ανοιγει καθολου η οθονη.και πρεπει να περιμενει 4-5 ωρες για να τον ξαναβαλεις στο ρευμα και θα δουλεψει.εχει καποιος αντιμετωπισει τετοιο προβλημα?
    ayto pou les to kanoun arketa dektakia eideika me bl 70-72 an ton aneiksis ton dekti tha deis ta piknotakia mesa mporei na exoun fouskosi kai na theloun alagi
    dokimase kai kati alo klisto mia kai meta dokimase na ton aniksis an den anigi vgale kai nale to revma apo piso apo to dekti kanto 3-4 fores ayto kai logika tha mpoutari dokimase to kai pes mas.

  9. #628
    Member
    Join Date
    18-11-2008
    Posts
    78
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    exei loader bl84 epanw me sim 210.o dekths einai kainoyrios kai exoyn elegx8ei oloi oi hlektolitoikoi pyknwtes.den paroysiasan allagh.o dekths ean ka8hsei ektos trofodosias 1-2 wres leitoyrgei kanonika xwris kanena problhma.ean sbisei afoy exei leitoyrghsei gia liga lepta 8elei 1-2 wres ektos, gia na anoiksei h o8oni kai na leitoyrghsei kai pali.koyfo problhma,anabei mono to e8ernet kai oyte to kokkino lampaki mprosta

  10. #629
    Member
    Join Date
    16-11-2008
    Posts
    30
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Υπάρχει κάποιο plugin για newnigma 2 v3.3.2, ώστε να φορτώνει online τα keys, χωρίς να χρειάζεται να φορτώνονται χειροκίνητα μέσω ftp;

    Επίσης υπάρχει κάποιο tool ώστε να σώζει τα κανάλια-δορυφόρους; Διότι όταν κάνω αναβάθμιση firmware χάνονται όλα τα κανάλια!

    Eυχαριστώ.

  11. #630
    Member
    Join Date
    08-10-2009
    Posts
    39
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Ξαναβάζω την ερώτηση, παρακαλώ όποιος μπορεί να βοηθήσει ας στείλει PM: Μπορείτε να προτείνετε 1-2 αξιόπιστα ελληνικά μαγαζιά όπου θα βρω καλής ποιότητας κλώνο DM 800 HD SE ? Με ενδιαφέρει ιδιαίτερα ο tuner να είναι καλός και να μην έχει προβλήματα ιδιαίτερα στα HD.
    Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.



    φίλε μου υπάρχει thread με ανάλογο θέμα ΣΕΛΙΔΕΣ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ - ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ κ ΜΗ άρα το αίτημα σου θα μεταφερθεί εκεί

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •