Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 77 of 101 FirstFirst ... 2752677275767778798287 ... LastLast
Results 761 to 770 of 1002

Thread: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #761
    Member
    Join Date
    28-03-2009
    Posts
    99
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by kentayros77 View Post
    Γεια σας παιδια θα ηθελα τις γνωσεις σας σε ενα προβλημα που εχω.εχω 2 dm 500s clone εχω το εξης προβλημα εχω βαλει και στους δυο το gemeni 4.70gs εχω φορτωσει την τελευτεα εκδοση του Vhannibal τα καναλια,και ενω και η δυο ειναι ακριβως τα ιδια ο ενας παιζει μια χαρα και ανοιγει ολα τα καναλια ο αλλως καποια καναλια δεν μου τα ανοιγει βγαζει πολυ μεγαλο ber η για να ανοιξω καποιο πρεπει να παω πρωτα σε δυο αλλα συγκεκριμα και μετα θα μου ανοιξει αυτο που θελω.αν καποιος μπορει να μου πει κατι...ευχαριστω πολυ!!
    Πολλά DM 500S έχουν αυτό το πρόβλημα.
    Έχει να κάνει με το tunner που τα βρίσκει σκούρα στις νέες συχνότητες.
    Αν ψάξεις και λίγο σε αυτό το topic (που δεν έψαξες... πες την αλήθεια τώρα..) οι τελευταίες 20-30 σελίδες... αυτό αναφέρουν.
    Λύση έως τώρα καμία ουσιαστική.

  2. Advertise Here
  3. #762
    Senior Member Montezuma 1's Avatar
    Join Date
    24-11-2010
    Location
    In shee's Heart
    Posts
    649
    Uploads
    4
    Likes
    45

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Καλησπερα παιδια,
    Θελω τα φωτα σας αν γνωριζετε ,εχω ενα dreamox 500s και το ειχα συνδεδεμενο με την TV εδω και δυο χρονια χωρις προβλημα, εως που ξαφνικα πρην απο 4 μερες οταν ανοιξα την TV μου ελεγε οτι δεν αναγνωριζε την συσκευη (dreambox) εβαλα στην ιδια TV ενα αλλο DB500s το οποιο δουλευε κανονικα σε αλλη πιο παλια TV που εχω και δεν δουλεψε ουτε αυτο απλα τον δευτερο δεκτι τον αναγνωρισε αλλα δεν ανοιγε εβγαζε μονο το σημα του image GSF που εχω αλλα δεν προχωρουσε παραπερα ,δωκιμασα και με αλλη μια οθονη που ειναι και TV και PC οθονη αλλα και εκει τα ιδια,
    Πρακαλω παιδια θελω τα φωτα σας, γιατι δεν μπορω να καταλαβω τι συμβαινει
    Ευχαριστω

  4. #763
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by Montezuma 1 View Post
    Καλησπερα παιδια,
    Θελω τα φωτα σας αν γνωριζετε ,εχω ενα dreamox 500s και το ειχα συνδεδεμενο με την TV εδω και δυο χρονια χωρις προβλημα, εως που ξαφνικα πρην απο 4 μερες οταν ανοιξα την TV μου ελεγε οτι δεν αναγνωριζε την συσκευη (dreambox) εβαλα στην ιδια TV ενα αλλο DB500s το οποιο δουλευε κανονικα σε αλλη πιο παλια TV που εχω και δεν δουλεψε ουτε αυτο απλα τον δευτερο δεκτι τον αναγνωρισε αλλα δεν ανοιγε εβγαζε μονο το σημα του image GSF που εχω αλλα δεν προχωρουσε παραπερα ,δωκιμασα και με αλλη μια οθονη που ειναι και TV και PC οθονη αλλα και εκει τα ιδια,
    Πρακαλω παιδια θελω τα φωτα σας, γιατι δεν μπορω να καταλαβω τι συμβαινει
    Ευχαριστω
    Ποια φώτα να σου δώσουμε ρε άρχοντα? φλασαρε το δεκτη από την αρχή πέρασε του ένα άλλο image και αν σου κάνει τα ίδια και δεν ανταποκρίνεται...δοστον δρόμο και πάρε ένα καινούργιο 500ari, 40 ευρω κάνει.

  5. #764
    Senior Member Montezuma 1's Avatar
    Join Date
    24-11-2010
    Location
    In shee's Heart
    Posts
    649
    Uploads
    4
    Likes
    45

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by nikolas021292 View Post
    Ποια φώτα να σου δώσουμε ρε άρχοντα? φλασαρε το δεκτη από την αρχή πέρασε του ένα άλλο image και αν σου κάνει τα ίδια και δεν ανταποκρίνεται...δοστον δρόμο και πάρε ένα καινούργιο 500ari, 40 ευρω κάνει.
    Προσπαθω εδω και ωρα να το φλασαρω με Rs232 αλλα δεν μου δεχεται το image μου βγαζει error , μαλλον τα τιναξε

  6. #765
    New Member
    Join Date
    12-08-2012
    Posts
    5
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by nikolis123 View Post
    re file den katalaves to noima oute esi oute i ipolipi oti i dream multimedia koroidevi ton lao????

    to ergostasio pou kataskevasi ton gnisio kataskevasi ke ton clono gia na ta konomisi apo tin dream multimedia perni psixoula gia tin kataskevi 50 euro to poli gia ka8e dekti ke ton poulane 350 ke 400 euro kala na pa8oun pou tous tin pesane ta kinezakia giati to original pou kataskevasete??? stin kina kataskevasete ke oxi stin europi pou lene ma??????????????es lene gia na koroidevoun ton kosmo


    i moni diafora original me clono ine i SIM ola ta ipolipa ine ena ke to idio me diaforetiko xroma ke mikroalages gia na min katalavi i dream multimedia oti tin koroidevi o kataskevasti tou original
    Μπράβο ρε μάγκα!!! Δεν το έχει καταλάβει ολόκληρη εταιρία και το κατάλαβες εσύ ο φωστήρας!!!

  7. #766
    Contributing Member nikolis123's Avatar
    Join Date
    05-05-2009
    Location
    tzazikistan
    Posts
    788
    Uploads
    5
    Likes
    14

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by nautilus7 View Post
    Μπράβο ρε μάγκα!!! Δεν το έχει καταλάβει ολόκληρη εταιρία και το κατάλαβες εσύ ο φωστήρας!!!
    ?????????????????????????

  8. #767
    New Member
    Join Date
    02-10-2012
    Posts
    2
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    ευχαριστω apodem και ναι η αληθεια ειναι οτι δεν διαβασα αν παντως βρεθει κατι θα χαρω πολυ να το διαβασω!!!!!!

  9. #768
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Δεν θα κατονομάσω κανέναν εδώ μέσα...αλλα θα πω το εξής: έχετε άνοιξη κουτί dm800hd η 8000hd η 800se η 7020hd? να δείτε πως είναι από μέσα? έχετε συγκρίνει την εικόνα ενός original από ένα κλώνο? αν δεν έχετε δει όλα αυτά δεν πρέπει να μιλάει κανέις... και κανεις δεν πρέπει να κάνει σύγκριση ένα κλώνο με έναν original. H μέρα με την νύχτα είναι ακόμη και στις κολλήσεις.

  10. #769
    New Member
    Join Date
    10-01-2012
    Posts
    9
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by uplotre View Post
    Καλησπέρα jtsou,

    Το script τρέχει σε openpli. Ωστόσο θα πρέπει να τρέχει εξίσου καλά σε κάθε image. Αυτό που δεν γνωρίζω είναι αν τα άλλα images (πχ nabilo) υποστηρίζουν το init αρχείo στο /var/etc για να τρέχεις κατά την εκκίνηση εντολές/script. Ελπίζω όσοι έχουν γνώση να βοηθήσουν.

    Λοιπόν έφτιαξα έναν οδηγό με εικόνες βήμα βήμα πως θα γίνει η διαδικασία. Επίσης επισυνάπτω τα αρχεία fixber και init (Όλα αυτά είναι στο rar αρχείο).

    Παρακάτω δίνω hints για αυτούς που δεν είναι register (καθώς δεν μπορούν να κατεβάσουν το attachement).

    To fixber πάει στον φάκελο /var/bin/ και το init στον φάκελο /var/etc/ (τα ανεβάζω με ftp)

    Στο fixber δίνουμε δικαιώματα 744 (chmod 744 /var/bin/fixber)

    Στο init δίνουμε δικαιώματα 644 (chmod 644 /var/bin/init)

    Αν το password του root δεν είναι dreambox
    1. το αλλάζω σε dreambox ή 2. αλλάζω το password στο script fixber ή 3. Προσθέτω το 127.0.0.1 στα trusted host του webif

    Για να το τρέξω live απλώς γράφω fixber (ή /var/bin/fixber) και παρακολουθώ τα μηνύματα (Εννοείται πως πρέπει να έχω ανεβάσει ήδη το fixber με ftp) και την τηλεόραση να αλλάζει μόνη τις κανάλι στο 1 (στο 1 βάζουμε το Ert World) και ξανά πίσω ώστε να φύγει το ber.

    Αν έχει τρέξει σωστά με το init αρχείο μετά απο reboot (εννοείτε πρέπει να έχω αναβάσει το init αρχείο στο /var/etc/ με ftp)
    1. Το καταλαβαίνω γιατι όταν ανιχνεύει ber προσπαθεί να το διορθώσει αλλάζοντας το κανάλι
    2. Κοιτάζω το /tmp/fixber.log (cat /tmp/fixber.log) πρέπει να γράφει Running non Interactive

    Ελπίζω να βοήθησα κάπως!

    ΥΓ. Αν έχεις κάποιο πρόβλημα να κάνεις τα παραπάνω ρίξε κανα screenshot με attachment ώστε να μοιραστούμε την γνώση γιατι με τα pm θα το ξέρουμε μονο εσύ και εγώ

    Εκανα ακριβως τις οδηγιες αλλα δεν μυο δουλευει καθολου , δεν κανει εναλαγη καναλιων και δεν εχει φτιαξει αρχειο στο /tmp.
    Τι μπορει να εχω κανει λαθος

  11. #770
    Contributing Member nikolis123's Avatar
    Join Date
    05-05-2009
    Location
    tzazikistan
    Posts
    788
    Uploads
    5
    Likes
    14

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by Montezuma 1 View Post
    Προσπαθω εδω και ωρα να το φλασαρω με Rs232 αλλα δεν μου δεχεται το image μου βγαζει error , μαλλον τα τιναξε


    den mou les original exis i clono

    me ixe pesi enas 500 sta xergia ke prospa8ousa na tou alakso image gia clono ke aftos itan gnisios

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •