γεια σας εχω εναν δεκτη en- super linux εχω βαλει την gsf 4.70 με 1.38 ομως εχω το εξης προβλημα μπαινει παιζει και μετα απο 2-3 λεπτα σβηνει το λαμπακι του ιντερνετ μεσα στο δεκτη βγαζω απο την πριζα το ξαναβαζω αναβει για λιγο βλεπω λιγο και ξανα το ιδιο μηπως γνωριζει καποιος φιλος την λυση τι φταιει ? σας ευχαριστω εκ των προτερων










