kalispera se dream 800 me cccam 2.30 exo fos stis 33 moires sto digea
me mgcamd 1.38 oxi .yparxei dynatotita ? arxarios. mia apantisi apo kapoio filo
kalispera se dream 800 me cccam 2.30 exo fos stis 33 moires sto digea
me mgcamd 1.38 oxi .yparxei dynatotita ? arxarios. mia apantisi apo kapoio filo
egw me cccam de blepw ant1 kai alpha.giati?
Ti akrivos ennoeis cccam sto mgcamd ............ An ennoeis na diavaseis tin CWS line me cccam......ston sygkekrimeno server (kai se polous allous) me to pou tha allaxeis camd, pefteis pano se proxy kai se petaei exo. An exeis kapoion allo tropo .............
An kapoios exei kapoia ekdosi enigma2 xoris to bug as steilei ena message........
thanx
παιδια δεν μπορω να καταλαβω ολα τα καναλια HD τα ακουω κανονικα τα συνδρομητικα ομως με AC3 δεν υπάρχει ηχος ενω τα συνδρομητικα με mpeg ακουγεται ηχος κανονικα.!
στα ελευθερα HD πχ ZDF HD ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΤΟ AC3 .εχω gemini σε 800 και mgcamd 1.35
ευχαριστω
Καλημερα σε ολους.Εχω ενα προβλημα με το dreambox 800 (κλωνος).Εχω αλλαξει την καρτα sim σε 2.1 (ειχε την παλια sim 1)εχω περασει το τελευταιο image nemesis v.2.5 bl 84b και ενω ολα πηγαν καλα αντιμετοπιζω προβλημα με τα hd καναλια.Οταν παω να ανοιξω ενα καναλι,μου γραφει tunes failed.O δεκτης λειτουργουσε κανονικα στα hd καναλια με την καρτα sim1.Ενω τωρα αντιμετοπιζω αυτο το προβλημα.Τι μπορει να φταιει;
Καλημερα σε ολους.Εχω ενα προβλημα με το dreambox 800 (κλωνος).Εχω αλλαξει την καρτα sim σε 2.1 (ειχε την παλια sim 1)εχω περασει το τελευταιο image nemesis v.2.5 bl 84b και ενω ολα πηγαν καλα αντιμετοπιζω προβλημα με τα hd καναλια.Οταν παω να ανοιξω ενα καναλι,μου γραφει tunes failed.O δεκτης λειτουργουσε κανονικα στα hd καναλια με την καρτα sim1.Ενω τωρα αντιμετοπιζω αυτο το προβλημα.Τι μπορει να φταιει; επισης οταν επιστρεφω για να δω και παλι τα κανονικα καναλια δεν μου βγαζει σημα καθολου με αποτελεσμα να κανω μια δυο ισως και παραπανω επανεκινησεις του δεκτη.
ευχαριστω
βαλε ενα πιο παλιο image , ακομα και Bl 76 .
το θεμε ειναι να μην βαλω παλιο image!!!ποιος ο λογος τοτε που αλλαξα την sim!!!