Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 89 of 101 FirstFirst ... 3964798487888990919499 ... LastLast
Results 881 to 890 of 1002

Thread: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #881
    Senior Member
    Join Date
    17-04-2006
    Location
    MEGALONISOS
    Posts
    113
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Kalispera stin parea

    kserei kaneis an yparxei kapoio ftp programma opos to dcc(dreambox conntrol center) se efarmogi gia android?????????

    thelo apo to kinito na vlepo to config tou dreambox.

  2. Advertise Here
  3. #882
    Senior Member
    Join Date
    20-06-2011
    Posts
    253
    Uploads
    1
    Likes
    1

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    esfile manager

  4. #883
    Senior Member
    Join Date
    14-04-2009
    Posts
    280
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by GIORGOS70 View Post
    Kalispera stin parea

    kserei kaneis an yparxei kapoio ftp programma opos to dcc(dreambox conntrol center) se efarmogi gia android?????????

    thelo apo to kinito na vlepo to config tou dreambox.
    Για κοιταξε εκει....http://@@@.lysesoft.com/products/andftp/

  5. #884
    Member
    Join Date
    16-11-2008
    Posts
    30
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by nikolas021292 View Post
    Γιά να έχεις newnigma2 λογικά έχεις η 800αρι η 500aαρι hd...πάμε παρακάτω αν έμπαινες λίγο στην διαδικασία να διαβάσεις λίγο εδώ http://www.satsupreme.com/showthread...E%99%CE%91!%BB δεν θα ρωτούσες καθόλου... όλα έτοιμα στο πιάτο τα θέλετε? ρίξε τις εντολές που θα βρείς στους οδηγούς ρυθμίσεις μέσα στο confing και είσαι ok
    Καταρχήν χίλια ευχαριστώ... Έχω τον 7020hd... η κάρτα είναι viaccess... ενώ λειτουργούν όλα τα κανάλια της κάρτας δεν ανοίγει το dorcel.
    Eπειδή δεν βρίσκω τις ρυθμίσεις θα σε παρακαλούσα πολύ να μου τις δώσεις αν σου είναι εύκολο.
    Πάντα για τα δύο ενσωματομένα reader εννοείς;
    Έχω και ένα cam icecrypt 1.18 αλλά και σε αυτό έχω το πρόβλημα!

    Ευχαριστώ πολύ ξανά.

  6. #885
    Senior Member
    Join Date
    04-08-2009
    Posts
    463
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by serfer2 View Post
    Για κοιταξε εκει....http://@@@.lysesoft.com/products/andftp/
    για iphone λετε να υπαρχει τιποτα;

  7. #886
    Senior Member
    Join Date
    20-06-2011
    Posts
    253
    Uploads
    1
    Likes
    1

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by humidream View Post
    Καταρχήν χίλια ευχαριστώ... Έχω τον 7020hd... η κάρτα είναι viaccess... ενώ λειτουργούν όλα τα κανάλια της κάρτας δεν ανοίγει το dorcel.
    Eπειδή δεν βρίσκω τις ρυθμίσεις θα σε παρακαλούσα πολύ να μου τις δώσεις αν σου είναι εύκολο.
    Πάντα για τα δύο ενσωματομένα reader εννοείς;
    Έχω και ένα cam icecrypt 1.18 αλλά και σε αυτό έχω το πρόβλημα!

    Ευχαριστώ πολύ ξανά.
    κανονικα η via καρτα δεν θελει καμια ιδιαίτερη ρυθμιση στο ψψψκαμ για να παιξει . εισαι σιγουρος ομως οτι εχεις την σωστη συχνωτητα στο δεκτη , γιατι αυτα τα χχχ καναλια ολο αλλαγες κανουν . σκαναρε λοιπον ξανα την συχνοτητα και πες μας τι εγινε . κανε και μια δοκιμη με το scam 3.59 .

  8. #887
    Member
    Join Date
    03-04-2010
    Posts
    41
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    καλησπερα και παλι εχω φτιαξει καποια μπουκετα στο 500 αρακι μου επειδη ομως το hanibal εχει και μερικα που με ενδιαφερουν θελω να προσθεσω και αυτα. οταν παω με dcc και κανω αντιγραφη τα μπουκετα σε εναν δικο μου μπακαπ φακελο δε μου τα ανοιγει το ιδιο και το αντιθετο. υπαρχει καποιος τροπος να περασω ορισμενα μπουκετα στα ηδη δικα μου?

  9. #888
    VIP Member HOBSAT's Avatar
    Join Date
    08-09-2009
    Location
    Megalo Kastro
    Posts
    2,563
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by ωιμε View Post
    καλησπερα και παλι εχω φτιαξει καποια μπουκετα στο 500 αρακι μου επειδη ομως το hanibal εχει και μερικα που με ενδιαφερουν θελω να προσθεσω και αυτα. οταν παω με dcc και κανω αντιγραφη τα μπουκετα σε εναν δικο μου μπακαπ φακελο δε μου τα ανοιγει το ιδιο και το αντιθετο. υπαρχει καποιος τροπος να περασω ορισμενα μπουκετα στα ηδη δικα μου?
    Άνοιξε τα με έναν editor και κάνε συγχώνευση.(πχ dreambox edit)

  10. #889
    Member
    Join Date
    03-04-2010
    Posts
    41
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by HOBSAT View Post
    Άνοιξε τα με έναν editor και κάνε συγχώνευση.(πχ dreambox edit)
    μπορεις να με βοηθησεις λιγο περισσοτερο ?

  11. #890
    Senior Member lebowski_'s Avatar
    Join Date
    17-06-2011
    Posts
    101
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by saxakias View Post
    για iphone λετε να υπαρχει τιποτα;
    me to airsharing kaneis connect sto dream k me ifile i kapoio antistixo kaneis edit sta config

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •