Gerard Joling ligt niet wakker van tv-carrière
Gerard Joling ligt er niet wakker van dat hij geen tv-programma meer heeft bij SBS 6. Dat geeft de zanger aan in Story. Voor de zomer loopt zijn contract bij het tv-station af en nu hij al een tijdje geen tv-show heeft, lijkt verlenging in gevaar. “Voor dit jaar staan er wel alweer genoeg optredens in de agenda. Maar of ik ook weer bij SBS 6 te zien zal zijn? Er liggen vier formats klaar, waarvan ik er één zelf bedacht heb. Maar volgens mij weet de zender niet eens wat ze zélf willen“, klaagt de entertainer.
Hij wacht het rustig af. “Als ze mij tijdig laten weten welk programma ik kan doen, vind ik dat leuk. Mocht er niets komen, dan is dat ook prima.”
SBS 6 doet geen uitspraken over de toekomst van Joling bij het tv-station.




Reply With Quote