ΚΑΛΗΜΕΡΑ φιλοι της σελιδας . με ποιον τροπο μπορω να βρω και να περασω τα κλειδια Biss για opap tv .δεν εχω κανει ποτε μου κατι παρομοιο οποιος μπορει να βοηθησει θα του ειμαι ευγνομων
ΚΑΛΗΜΕΡΑ φιλοι της σελιδας . με ποιον τροπο μπορω να βρω και να περασω τα κλειδια Biss για opap tv .δεν εχω κανει ποτε μου κατι παρομοιο οποιος μπορει να βοηθησει θα του ειμαι ευγνομων
εχω το edision progresiv
ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΟΠΑΠ ΤΙΒΙ εχασα και την digea που μπορω να βρω τα κελειδια και πωσ θα τα περασω?
Apo USB den pernei kleidia??
Sent from my LG-E900 using Board Express
ρωταω για τελευταια φορα για να γινω κατανοητος. θελω να φωσω κλειδια biss στο edision progrssin c με ποιον τροπο μπορω να το κανω. χειροκινητα δινονται κλειδια? και γιατι απο το στικακι δεν διαβαζει την μορφη του αρχειου? αν ξερει καποιος ας απαντησει
@akritas βρήκα αυτό κάπου αλλού,δοκίμασε αν μπορείς να μπείς στον επεξεργαστή κλειδιών στο δέκτη σου :
key editor = MENU > SYSTEM TV > "RED BUTTON" (if you have no "RED BUTTON" press 0000)
Υ.Γ. Το κόλπο δοκιμάστηκε και δουλεύει με το κόκκινο πλήκτρο,για όσους έχετε ίδιο δέκτη να ξέρετε.
γεια σας περασα την τελευταια εκδοση για τον picollo hd την 1512 με το τελευταιο muskey .μονο δεν ανοιγει το bulsat .αλλαξανε τα κλειδια ?
κατεβασα το τελευταιο muskey τωρα λογια πρεπει να ανοιγουν.
επισης θα ηθελα την γνωμη των φιλων του φορουμ.
ποιος πιστευετε οτι ειναι καλυτερος δεκτης σε αποδοση ?
ο OPTIMUSS UNDERLINE η ο ARGUS MINIPLUS HIGHSPEED 2IN1 ?
με ενδιαφερει αν δουλευει καλα σε σχεση με το "ιντερνετ" αν εχει ευαισθησια ,γρηγορη αλλαγη κλειδιων κτλ . θα το δουλεψω με κινητο κατοπτρο.
γιατι οτι γραφω απο τον highspeed δενμπορω να τα δω στο laptop oute sthn tv? me ton 2in 1 htan ola ok