gia thn ert stis 3e bghke kanena mcaskey giati ta exw mono se softcam eyxaristw
gia thn ert stis 3e bghke kanena mcaskey giati ta exw mono se softcam eyxaristw
Kanei afto.?
Αναβαθμίσεις δεκτών Edision για τα κανάλια της ΕΡΤ
Στη γνωστή ιστοσελίδα έχουν ανέβει νέες εκδόσεις λογισμικού για τους δέκτες Edision Optimus Underline και Highspeed, ώστε να είναι σε θέση να λαμβάνουν και αναπαράγουν τα νέα κανάλια της ΕΡΤ, από τις 3Ε. Αύριο τα απόγευμα θα κυκλοφορήσουν αντίστοιχα λογισμικά για τους δέκτες Progressive και Progressive TS (combo).
Πηγη: digitaltvinfo.gr
Φίλε δεν έχεις καταλάβει κάτι. Δεν έχω σε ένα πιάτο 2 ή 3 lnb. Έχω δύο πιάτα με ένα lnb στο κάθε ένα, οπότε από θέμα εστίασης είμαι ΟΚ. Τα πιάτα τα συνδέω με diseqc αλλά δεν κάθετε το diseqc.
Έχω δοκιμάσει να αλλάξω τις θέσεις πάνω στο diseqc και έχω αλλάξει και τους τόνους αλλά τα ίδια .
Μενού, Εγκατάσταση δορυφόρου, Πολικότητα: ΑΥΤΟΜΑΤΟ (υποχρεωτικά) και θα έχεις σήμα.
Καλημέρα σε όλους.....
Μήπως έχουμε κανένα νεότερο για τα κανάλια της ΕΡΤ????
Από εχθές δεν εκπέμπουν σήμα...
nai nai vourrrrrrrrrrr edisionnnnnnnnnnnnnnnnn
pio provlima vre file??den mas eipes pio provlima mipos enois gia ta ert kanalia??xmmm
tzampa i diafimisi gia to ksero psomi ...den ekpempoun pleon!!!