Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 8 of 96 FirstFirst ... 367891013183358 ... LastLast
Results 71 to 80 of 953

Thread: Ta-Panta-Sxetika-Me-Tin-Ikogenia-Ton-Dekton-Edision.

  1. #71
    New Member
    Join Date
    20-03-2012
    Posts
    2
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta-Panta-Sxetika-Me-Tin-Ikogenia-Ton-Dekton-Edision.

    Τελικα με τα πολλά στο ακυρο μου ανοιγει.Ξαναπερναω ολες τις τελευταιες ενημερωσεις.Τον κλεινω.Δεν ξανανοιγε.Μετα ξανανοιξε ακυρη στιγμη.Τωρα τον εχω κλεισει να δουμε ποτε θα ξανανοιξει.Δεν την γλιτωνω την edision απλα μια γνωμη τι μπορει να φταει???

  2. Advertise Here
  3. #72
    New Member
    Join Date
    21-12-2011
    Posts
    5
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta-Panta-Sxetika-Me-Tin-Ikogenia-Ton-Dekton-Edision.

    Katevase to tool tis edision rs232 kai to original firmware.Ksekina to to programa na fortosis to firmware me logismiko+bootloader ...dose next kai tote kane power on apo to diakopti on/off sto piso meros tou dekti.An den "katsi" me tin proti dokimase ksana.To pc prepi na exi kanoniki siraki thira kai oxi apo USB.

  4. #73
    Junior Member
    Join Date
    03-01-2010
    Posts
    20
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta-Panta-Sxetika-Me-Tin-Ikogenia-Ton-Dekton-Edision.

    Παλικαρια,μημπως καποιος μπορει να με βοηθησει.Εχω τον Εdision Progressive και ψαχνω να βρω το αρχειο progressiv_06022012 που ειναι το patch keybin για τα κλειδια biss Γνωριζει κανεις κατι σχετικο? Αν ναι στειλτε κανα pm.Eυχαριστω πολυ

  5. #74
    Member
    Join Date
    12-10-2009
    Posts
    39
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta-Panta-Sxetika-Me-Tin-Ikogenia-Ton-Dekton-Edision.

    kalispera se olous pos mporo na prostheso to 9e doriforo sto pingoulux den to exi mesa.efxaristo

  6. #75
    New Member
    Join Date
    14-03-2012
    Posts
    4
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta-Panta-Sxetika-Me-Tin-Ikogenia-Ton-Dekton-Edision.

    Παιδια εχω τον edision argus vip, οταν δουλευε σε newcamd πηγαινε σφαιρα. Τώρα τον έχω σε cccam και κανει πολλα κολλήματα και μερικές φορές κολλάει εντελώς και πρέπει να μπουταρει από τον πίσω διακόπτη. Έχει επάνω την τελευταία ενημέρωση 1285. Τελικά μήπως δεν υποστηρίζει όπως πρέπει cccam?

  7. #76
    VIP Member ferrarif1's Avatar
    Join Date
    13-03-2009
    Posts
    1,079
    Uploads
    18
    Likes
    1

    Re: Ta-Panta-Sxetika-Me-Tin-Ikogenia-Ton-Dekton-Edision.

    Quote Originally Posted by loui747 View Post
    Παιδια εχω τον edision argus vip, οταν δουλευε σε newcamd πηγαινε σφαιρα. Τώρα τον έχω σε cccam και κανει πολλα κολλήματα και μερικές φορές κολλάει εντελώς και πρέπει να μπουταρει από τον πίσω διακόπτη. Έχει επάνω την τελευταία ενημέρωση 1285. Τελικά μήπως δεν υποστηρίζει όπως πρέπει cccam?
    vale mia poio palia ekdosi kai dokimase ksana

  8. #77
    New Member
    Join Date
    03-10-2010
    Posts
    3
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta-Panta-Sxetika-Me-Tin-Ikogenia-Ton-Dekton-Edision.

    Παιδιά καλησπέρα!!! Επειδή έχω σκάσει και τα έχω πάρει λίγο γιαυτο γράφω μπας και βοηθηθώ λίγο γιατί εδώ και μια εβδομάδα δεν μπορώ να βρω λύση!!!
    βοηθηστε plz!!!Καταρχήν έχω εναναν Edision Argus mini IP με τον οποιο μέχρι και πριν μια εβδομάδα έβλεπα τέλεια!!!Εδώ και μια εβδομάδα που μου είπε ο σερβιτόρος μου ότι αναβάθμισε το cccam του έχω πρόβλημα!!!Μου είπε ότι δουλεύει πλέον πάνω από την ver.2.1.3 !!!Έχω δοκιμάσει όλα τα firmware που κυκλοφορούν (πάνω από 20) τα περισσότερα τελευταίες εκδόσεις!!! 1on Πως βλέπω τι version cccamd έχω??? και 2on καμια ιδέα ρε παιδιά γιατί θα σαλτάρω :)
    Thnx!!!

  9. #78
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Ta-Panta-Sxetika-Me-Tin-Ikogenia-Ton-Dekton-Edision.

    Quote Originally Posted by nikoskav View Post
    Παιδιά καλησπέρα!!! Επειδή έχω σκάσει και τα έχω πάρει λίγο γιαυτο γράφω μπας και βοηθηθώ λίγο γιατί εδώ και μια εβδομάδα δεν μπορώ να βρω λύση!!!
    βοηθηστε plz!!!Καταρχήν έχω εναναν Edision Argus mini IP με τον οποιο μέχρι και πριν μια εβδομάδα έβλεπα τέλεια!!!Εδώ και μια εβδομάδα που μου είπε ο σερβιτόρος μου ότι αναβάθμισε το cccam του έχω πρόβλημα!!!Μου είπε ότι δουλεύει πλέον πάνω από την ver.2.1.3 !!!Έχω δοκιμάσει όλα τα firmware που κυκλοφορούν (πάνω από 20) τα περισσότερα τελευταίες εκδόσεις!!! 1on Πως βλέπω τι version cccamd έχω??? και 2on καμια ιδέα ρε παιδιά γιατί θα σαλτάρω :)
    Thnx!!!
    φιλε μου απο οτι γνωρiζω, αυτοι οι δεκτες (και οι ποιο πολλοι του ειδους αυτου) χρησιμοποιουν μια πατς βερσιον την 2.011. και δεν νομιζω η εταιρεια να εχει βγαλει κανενα firmware με αλλη βερσιον cccam

  10. #79
    New Member
    Join Date
    03-10-2010
    Posts
    3
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta-Panta-Sxetika-Me-Tin-Ikogenia-Ton-Dekton-Edision.

    ΠΩΠΩΠΩΩΩ αυτο σημαίνει οτι δεν μπορω να δω πλεον ??? :( Αν δεν την αλλάξω σε πανω απο 2.1.3 παπαλα :( μακρι να βρεθει τροπος να αναβαθμιζετε!!! Ξερεις φιλε εκει στις διευθύνσεις που εχει για Http update τι βαζουμε??? Thnx για το γρηγορο reply !!!

  11. #80
    Senior Member
    Join Date
    03-05-2009
    Posts
    318
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta-Panta-Sxetika-Me-Tin-Ikogenia-Ton-Dekton-Edision.

    Quote Originally Posted by nikoskav View Post
    Παιδιά καλησπέρα!!! Επειδή έχω σκάσει και τα έχω πάρει λίγο γιαυτο γράφω μπας και βοηθηθώ λίγο γιατί εδώ και μια εβδομάδα δεν μπορώ να βρω λύση!!!
    βοηθηστε plz!!!Καταρχήν έχω εναναν Edision Argus mini IP με τον οποιο μέχρι και πριν μια εβδομάδα έβλεπα τέλεια!!!Εδώ και μια εβδομάδα που μου είπε ο σερβιτόρος μου ότι αναβάθμισε το cccam του έχω πρόβλημα!!!Μου είπε ότι δουλεύει πλέον πάνω από την ver.2.1.3 !!!Έχω δοκιμάσει όλα τα firmware που κυκλοφορούν (πάνω από 20) τα περισσότερα τελευταίες εκδόσεις!!! 1on Πως βλέπω τι version cccamd έχω??? και 2on καμια ιδέα ρε παιδιά γιατί θα σαλτάρω :)
    Thnx!!!
    pare ta lefta sou piso apo to servitoro sou ke psakse allon pou na min exi anvathmisi to ccam tou!ta edision mini doulevoun apsoga mono otan o servitoros mirazi me ccam 20.11

Page 8 of 96 FirstFirst ... 367891013183358 ... LastLast
Advertise Here

Similar Threads

  1. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Humax.
    By ravos in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 141
    Last Post: 02-09-2014, 12:06:50
  2. New Ta-Panta-Sxetika-Me-Tin-Ikogenia-Ton-Dekton-Tecview.
    By HOBSAT in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 55
    Last Post: 17-02-2013, 15:28:42
  3. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Panasat.
    By Xorxhs in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 133
    Last Post: 31-01-2013, 11:41:47
  4. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Tecview.
    By ntonalnd_7 in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 1007
    Last Post: 29-02-2012, 01:08:32
  5. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.
    By TARZAN1020 in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 1001
    Last Post: 01-02-2012, 08:57:09

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •