Τελικα με τα πολλά στο ακυρο μου ανοιγει.Ξαναπερναω ολες τις τελευταιες ενημερωσεις.Τον κλεινω.Δεν ξανανοιγε.Μετα ξανανοιξε ακυρη στιγμη.Τωρα τον εχω κλεισει να δουμε ποτε θα ξανανοιξει.Δεν την γλιτωνω την edision απλα μια γνωμη τι μπορει να φταει???











