'' aoxara-fc " δοκιμασες το καινουριο kunibert ? δεν εχω τον ASTRA 23.5 και στα υπολοιπα που επιανα δεν ειδα καποια διαφορα .Και κατι αλλο , για πρωτη φορα προσπαθησα να δω ταινια μεσω του piccollo με usb , και καθε οκτω λεπτα παγωνε . Κλεισιμο και ξανα ανοιγμα και συνεχεια το ιδιο . ταινια σωστη και στικακι καλο .τι μπορει να συμβαινει ?








