Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 41 of 96 FirstFirst ... 163136394041424346516691 ... LastLast
Results 401 to 410 of 953

Thread: Ta-Panta-Sxetika-Me-Tin-Ikogenia-Ton-Dekton-Edision.

  1. #401
    Senior Member
    Join Date
    09-11-2010
    Posts
    440
    Uploads
    5
    Likes
    3

    Re: Ta-Panta-Sxetika-Me-Tin-Ikogenia-Ton-Dekton-Edision.

    '' aoxara-fc " δοκιμασες το καινουριο kunibert ? δεν εχω τον ASTRA 23.5 και στα υπολοιπα που επιανα δεν ειδα καποια διαφορα .Και κατι αλλο , για πρωτη φορα προσπαθησα να δω ταινια μεσω του piccollo με usb , και καθε οκτω λεπτα παγωνε . Κλεισιμο και ξανα ανοιγμα και συνεχεια το ιδιο . ταινια σωστη και στικακι καλο .τι μπορει να συμβαινει ?

  2. Advertise Here
  3. #402
    Senior Member aoxara-fc's Avatar
    Join Date
    19-05-2009
    Posts
    306
    Uploads
    20
    Likes
    9

    Re: Ta-Panta-Sxetika-Me-Tin-Ikogenia-Ton-Dekton-Edision.

    Εγώ έχω αυτή τη στιγμή μόνο τον highspeed διαθέσιμο,θα δοκιμάσω
    ταινία σε μορφή .avi (χωρίς υπότιτλους) και σε μισή ώρα θα σου πώ.

    Υ.Γ. Πρόβλημα με τα βίντεο,δεν τα βλέπει μέσα στο φλασάκι,θα κάνω δοκιμές
    και μέχρι το βράδι θα επανέλθω.

  4. #403
    New Member
    Join Date
    27-01-2013
    Posts
    2
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta-Panta-Sxetika-Me-Tin-Ikogenia-Ton-Dekton-Edision.

    Σας χαιρετώ όλους σα νεοφερμένη στο forum και ζητώ τη βοήθειά σας:

    Εχω έναν Edision progressiv HD για FTA και όταν κάνω αναζήτηση δε μου βρίσκει όλα τα κανάλια που μου βρίσκει ένας άλλος Argus που έχω. Σε όρισμένες συχνότητες μου βγάζει χαμηλή στάθμη σήματος κι αν ακόμη είναι ικανοποιητική δεν εμφανίζει όλα τα κανάλια εκείνης της περιοχής.

    Επίσης όταν του δώσω να ψάξει συγκεκριμένη συχνότητα, τα ψάχνει όλα από την αρχή. Δεν μπορώ να δώσω πχ. 11240 V 27500 3/4 κα να μου ψάξει μόνο αυτά.

    Δεν μπορώ να πω πως είμαι σχετική με το αντικείμενο αλλά όλοι οι αποκωδικοποιητές που πέρασαν μέχρι τώρα από τα χέρια μου είχαν αυτή την πολύ απλή δυνατότητα. Στο συγκεκριμένο δεν παίζει ή μήπως απλά κάνω κάτι λάθος;

    Μήπως μπορείτε να με βοηθήσετε;

  5. #404
    Senior Member aoxara-fc's Avatar
    Join Date
    19-05-2009
    Posts
    306
    Uploads
    20
    Likes
    9

    Re: Ta-Panta-Sxetika-Me-Tin-Ikogenia-Ton-Dekton-Edision.

    Αν συμπεριφέρεται όπως τον highspeed που έχω,και λογικά η μέθοδος αναζήτησης θα είναι ίδια,
    στο μενού "εγκατάταση δορυφόρου" πατάς το κίτρινο πλήκτρο στο Τ/Χ (αλλαγή ΤΡ) και στην
    νέα οθόνη στη δεύτερη σειρά που έχει τους αναμεταδότες αριθμημένους βρίσκεις με τα βελάκια
    αυτόν που θέλεις και μετα πατάς το κόκκινο (σάρωση ΤΡ) και σου δίνει 5 επιλογές για ρύθμιση
    και στο τέλος πατάς ΟΚ για ανίχνευση του αναμεταδότη.

  6. #405
    Senior Member aoxara-fc's Avatar
    Join Date
    19-05-2009
    Posts
    306
    Uploads
    20
    Likes
    9

    Re: Ta-Panta-Sxetika-Me-Tin-Ikogenia-Ton-Dekton-Edision.

    Quote Originally Posted by cyclades View Post
    '' aoxara-fc " δοκιμασες το καινουριο kunibert ? δεν εχω τον ASTRA 23.5 και στα υπολοιπα που επιανα δεν ειδα καποια διαφορα .Και κατι αλλο , για πρωτη φορα προσπαθησα να δω ταινια μεσω του piccollo με usb , και καθε οκτω λεπτα παγωνε . Κλεισιμο και ξανα ανοιγμα και συνεχεια το ιδιο . ταινια σωστη και στικακι καλο .τι μπορει να συμβαινει ?
    Τελικά έπαιξε μια χαρά το βίντεο,παίζει εδώ και 25 λεπτά χωρίς καμμία διακοπή.

  7. #406
    New Member
    Join Date
    27-01-2013
    Posts
    2
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta-Panta-Sxetika-Me-Tin-Ikogenia-Ton-Dekton-Edision.

    Quote Originally Posted by aoxara-fc View Post
    Αν συμπεριφέρεται όπως τον highspeed που έχω,και λογικά η μέθοδος αναζήτησης θα είναι ίδια,
    στο μενού "εγκατάταση δορυφόρου" πατάς το κίτρινο πλήκτρο στο Τ/Χ (αλλαγή ΤΡ) και στην
    νέα οθόνη στη δεύτερη σειρά που έχει τους αναμεταδότες αριθμημένους βρίσκεις με τα βελάκια
    αυτόν που θέλεις και μετα πατάς το κόκκινο (σάρωση ΤΡ) και σου δίνει 5 επιλογές για ρύθμιση
    και στο τέλος πατάς ΟΚ για ανίχνευση του αναμεταδότη.

    Το έκανα. Δεν είναι ακριβώς η ίδια διαδικασία αλλά παρόμοια. Ψάχνει όντως μόνο τον συγκεκριμένο αναμεταδότη. Βρίσκει όμως άλλα κι άλλα κανάλια και όχι αυτά που βλέπω ότι υπάρχουν από το lyngsat.

  8. #407
    Member patrickdrd's Avatar
    Join Date
    23-11-2009
    Location
    Athens, Greece
    Posts
    52
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta-Panta-Sxetika-Me-Tin-Ikogenia-Ton-Dekton-Edision.

    να ρωτησω κατι για τον δεκτη που μια χαρα μου φαινεται,
    θυμιζω optimuss underline,
    μηπως εχει βρει κανενας τροπο να σβησουμε αυτες τις ακυρες λιστες αγαπημενων που εχει;

  9. #408
    Senior Member aoxara-fc's Avatar
    Join Date
    19-05-2009
    Posts
    306
    Uploads
    20
    Likes
    9

    Re: Ta-Panta-Sxetika-Me-Tin-Ikogenia-Ton-Dekton-Edision.

    Quote Originally Posted by antigoni View Post
    Το έκανα. Δεν είναι ακριβώς η ίδια διαδικασία αλλά παρόμοια. Ψάχνει όντως μόνο τον συγκεκριμένο αναμεταδότη. Βρίσκει όμως άλλα κι άλλα κανάλια και όχι αυτά που βλέπω ότι υπάρχουν από το lyngsat.
    Δεν έχει σημασία,ο δέκτης πάντα βρίσκει τα πιό πρόσφατα κανάλια που μπορεί να τα δείς και στο lyngsat
    κάποια στιγμή αργότερα.
    Χρησιμοποίησε και άλλα παρόμοια site,όπως το FlySat και Kingofsat για να βγάζεις πιό σωστά συμπεράσματα.

  10. #409
    Member
    Join Date
    03-12-2010
    Posts
    39
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta-Panta-Sxetika-Me-Tin-Ikogenia-Ton-Dekton-Edision.

    εχω τον picollo hd με την εκδοση 1500 και το τελευταιο muskey(24/1/2013) ανοιξε και το skylink στις 23,5 ,επισης ανοιγει το bluslat την digea , το γαλλικο πακετο στις 19,2 , τα hustler στις 4,8 τoν opap στις 9 και διαφορα μεμονωμενα καναλια σε πολλους δορυφορους.
    οποιοι φιλοι δεν μπορουν να δουν digea εκτος απο τα σωστα κλειδια να δοκιμασουν αντι των κανονικων συχνοτητων 12694 και 12682 να βαλουν 50 αριθμους παρακατω με ακοκλιση +/-1.
    οποιος γνωριζει αν ανοιγει αυτη η εκδοση και αλλα πακετα ας στειλει μυνημα.
    εχω 1 μετρο πιατο sinuta με μοτερ usals απο καβαλα και οι μονοι δορυφοροι που δεν πιανω καλα ειναι ο hispasat 30 w καποιοι αλλοι μικροι που πιστευω με μια καλυτερη ρυθμιση θα διορθωθει

  11. #410
    New Member
    Join Date
    05-11-2011
    Posts
    3
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta-Panta-Sxetika-Me-Tin-Ikogenia-Ton-Dekton-Edision.

    Παιδιά ας βοηθήσει κάποιος πως μπορώ να φορτώσω mgcamd στο spark δηλαδή τη γραμμή σε ποιο φάκελο το αποθηκεύουμε και τη βήματα κάνουμε μετά επειδή δεν έχω χρησιμοποίηση ποτέ mgcamd.
    δέκτης pingulux plus

Advertise Here

Similar Threads

  1. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Humax.
    By ravos in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 141
    Last Post: 02-09-2014, 12:06:50
  2. New Ta-Panta-Sxetika-Me-Tin-Ikogenia-Ton-Dekton-Tecview.
    By HOBSAT in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 55
    Last Post: 17-02-2013, 15:28:42
  3. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Panasat.
    By Xorxhs in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 133
    Last Post: 31-01-2013, 11:41:47
  4. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Tecview.
    By ntonalnd_7 in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 1007
    Last Post: 29-02-2012, 01:08:32
  5. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.
    By TARZAN1020 in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 1001
    Last Post: 01-02-2012, 08:57:09

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •