Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Results 1 to 2 of 2

Thread: Windows 8-getest: ‘Willen ze me naar de Mac jagen?’

  1. #1
    Administrator tokoroko's Avatar
    Join Date
    12-03-2009
    Posts
    90,563
    Uploads
    139
    Likes
    2,083

    Post Windows 8-getest: ‘Willen ze me naar de Mac jagen?’

    Een filmpje van iemands vader die Windows 8 Consumer Preview gebruikt, laat zien dat Windows 8 niet voor iedereen even intuďtief werkt. Aan het einde van het filmpje vraagt de vader zich dan ook af: ‘Willen ze me naar de Mac jagen?’

    De bčtaversie van Windows 8, ook bekend als Consumer Preview is nu al een tijdje uit en als we de reacties op internet moeten geloven dan is het nieuwe besturingssysteem van Microsoft vooral handig op tablets en niet zozeer op de desktop. Pirillo filmde de eerste stappen van zijn vader in Windows 8 Consumer Preview en ook hij had moeite met het nieuwe besturingssysteem op de desktop. Het gemis van het startknop maakt de doorsneegebruiker hopeloos achter de pc zitten. Op de vis klikken van het bureaubladachtergrondje lijkt zelfs niet te helpen.



    Windows 8 faalt voor vader-test:





    Het bovenstaande videootje is een reactie op een eerdere video van iemands vader die Windows 8 probeert:

  2. Advertise Here
  3. #2
    Administrator tokoroko's Avatar
    Join Date
    12-03-2009
    Posts
    90,563
    Uploads
    139
    Likes
    2,083

    Re: Windows 8-getest: ‘Willen ze me naar de Mac jagen?’

    Beter met Metro?



    Wanneer de Windows 8-bčta op een tablet wordt getest, zal de ervaring waarschijnlijk anders zijn omdat je dan de startknop niet meteen mist. Voor desktop-gebruik is de eerste ervaring met Windows 8 niet altijd positief zoals we in het filmpje zien. Dat is ook de reden waarom andere partijen met oplossingen komen die de startknopfunctionaliteit weer naar Windows 8 brengen zoals Start8 van Stardock.

Advertise Here

Similar Threads

  1. Google en Microsoft willen DRM in HTML5
    By tokoroko in forum Het Laatste Satelliet TV Nieuws
    Replies: 0
    Last Post: 24-02-2012, 18:34:01
  2. 'Logo Windows 8 is een terugkeer naar roots'
    By tokoroko in forum Het Laatste Satelliet TV Nieuws
    Replies: 0
    Last Post: 20-02-2012, 17:41:27
  3. AVRO gaat jagen op jong danstalent
    By tokoroko in forum Het Laatste Satelliet TV Nieuws
    Replies: 0
    Last Post: 22-12-2011, 08:29:00
  4. 3JS willen statement maken op Songfestival
    By tokoroko in forum Het Laatste Satelliet TV Nieuws
    Replies: 0
    Last Post: 06-05-2011, 17:34:51
  5. ‘Telecombedrijven willen YouTube-heffing’
    By tokoroko in forum Het Laatste Satelliet TV Nieuws
    Replies: 0
    Last Post: 27-04-2011, 15:23:53

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •