Luv’ uit elkaar door RTL 4-show Diva’s Draaien Door
De damesgroep Luv’ is uit elkaar door de muzikale act De Diva’s die uit het RTL 4-programma Diva’s Draaien Door is voortgekomen. Dat vertellen de leden van Luv’ in Weekend. Luv’-lid Marga Scheide vindt dat collega Patty Brard te veel doet. “Twee acts van drie vrouwen, dat lijkt te veel op elkaar. Ik ben blij dat Patty succes heeft met Patricia en Tatjana. Ik vind dat geweldige vrouwen en ik gun ze alle succes van de wereld. Maar ik vind wel dat Patty niet én Luv’ en De Diva’s kan doen.”
Scheide kan er niet mee leven. “Ik kan van haar niet verlangen dat ze een keuze maakt. Dat zou oneerlijk zijn. Maar we hebben wel ooit afgesproken dat als een van ons er geen zin meer in had, we dan zouden stoppen. Nou, op deze manier vind ik dat Luv’ op het tweede plan komt, dus neem ik het besluit dan maar. Ik vind het ook belangrijk dat we dat nu in alle openheid bespreken en zonder ruzie.”
José Hoebee is er ziek van. “Wat mij betreft kunnen we doorgaan. Maar ik snap Marga’s punt wel. En aan de andere kant snap ik ook dat Patty graag meer wil doen met Patricia en Tatjana. Maar Luv’ is voor mij de belangrijkste bron van inkomsten dus het i swel een flinke tegenslag. Toch hebben we altijd gezegd: als er één geen zin meer heeft, dan leggen we ons bij dat besluit neer. Dat doe ik dus ook. Maar het doet wel een beetje pijn.”
Brard vindt het vooral jammer. “Ik treed solo op, met Luv’ en met Patricia en Tatjana. Al die drie shows zijn verschillend en dat kon dus wat mij betreft prima naast elkaar bestaan. Maar Marga denkt daar dus anders over. Ik kan me daar alleen maar bij neerleggen, maar ik vind het wel jammer. Ik hoop dat voor iedereen duidelijk is dat de schuld niet bij mij ligt. Ik neem haar niks kwalijk, maar net als José was ik liever doorgegaan.”
Het laatste waar Scheide op uit is, is ruzie. “Ik ben niet boos op Patty en ik hoop dat zij niet boos is op mij. Zoals het er nu naar uitziet is ons laatste optreden in augustus. Daar gaan we een extra groot feestje van maken, zodat we met een fantastisch gevoel ons laatste optreden hebben gehad.”

Reply With Quote