-
Administrator
Schermutselingen bij staats-tv Tunesië
Schermutselingen bij staats-tv Tunesië
Conservatieve moslims zijn dinsdag voor het gebouw van de Tunesische staatstelevisie slaags geraakt met medewerkers van de tv-zender. Vijf mensen, onder wie twee agenten, raakten gewond, meldde het Tunesische staatspersbureau.
De moslims houden al vijftig dagen een sit-in voor het gebouw van de tv-zender Wataniya. Zij protesteren hiermee tegen de aanwezigheid van figuren uit het vorige regime, die van geen wijken willen weten.
De confrontaties tussen betogers en tv-personeel begonnen maandagavond en duurden dinsdag voort. De autoriteiten zouden de betogers 48 uur de tijd hebben gegeven het veld te ruimen. [Novum/AP/Radio.NL]
-
Posting Permissions
- You may not post new threads
- You may not post replies
- You may not post attachments
- You may not edit your posts
-
Forum Rules