IMG20130129_001.jpgIMG20130129_003.jpgIMG20130129_004.jpgτωρα που μιλάμε παιζει κανονικά το nba
IMG20130129_001.jpgIMG20130129_003.jpgIMG20130129_004.jpgτωρα που μιλάμε παιζει κανονικά το nba
αλλαξε το biss του nba tv παιδες;
αν κ οταν βρει κανεις το νεο, ας το γραψει κ εδω
Κάνε ξανά ανίχνευση της συχνότητας.
πολυ σωστος, thanks για αλλη μια φορα
καλό θα ήταν από την επόμενη φορά να πατάς το αστεράκι κάτω αριστερά για τα ευχαριστώ
1.δεν γεμίζουμε με άχρηστα post
2.βρίσκουμε ποιό εύκολα της απαντήσης μας
3.το κάθε μέλος έχει πραγματική επιβράβευση.
με το premier league tv τι παιζει; εκανα σκαναρισμα της συχνοτητας
γεια σας κ απο μενα θα ηθελα να ρωτήσω αν στησω πιατο 1.10 ή 1.20 με κεντρο τισ 28.2 θα μπορεσω να βγαλω παρακεντρα 42-19-13 κ 9 περιοχη ΔΡΑΜΑ.ευχαριστω προκαταβολικα.
για το αστερακι δεν το ηξερα καν, τοσα χρονια μες στα φορουμ πρωτη φορα βλεπω κατι τοσο δυσδιακριτο,
συνηθως υπαρχει ενα τεραστιο thanks button διπλα στο reply u know
1) δεν ηταν καθολου αχρηστο ποστ αγαπητε, εμενα με βοηθησε παρα πολυ
2) αν πας να κανεις αναζητηση με τις δυο πολυ μικρες λεξεις nba tv στο φορουμ θα σου βγαλει:
Sorry - no matches. Please try some different terms.
3) αυτο δεν το καταλαβα καν
και τελος, λιγο περισσοτερη ευγενεια κ σεβασμος σε ενα νεο μελος οπως ειμαι εγω εδω δεν θα εβλαπτε,
ειχα κ εξακολουθω να εχω, παρα το παραπανω ποστ, οτι εδω μεσα ειμαστε για να βοηθαμε ο ενας τον αλλον εξαλλου
edit: βρεθηκε τι απεγινε το pltv, πηγε στην 11305, πφφφ
1. το άχρηστα post ήταν για το "πολυ σωστος, thanks για αλλη μια φορα"
2. ήμουν καθ'όλα ευγενής μαζί σου, τώρα εσύ αν μιά παρατήρηση την θεωρής έλειψη ευγένειας και σεβασμού είναι καθαρά δικό σου θέμα.3 διάβασε τους κανόνες.
καλή σου μέρα
Να συμπληρώσω κι εγώ χωρίς να θυμώσεις όμως για το 3. που δεν κατάλαβες καθόλου,
εννοεί ο @andymal οτι αυτός που βοηθάει τους άλλους μόνο με το αστεράκι επιβραβεύεται
στην ουσία,διότι του προστίθενται πόντοι απο το σύστημα του φορουμ σαν χρήσιμο μέλος.
Το να πληκτρολογήσεις μόνο ευχαριστώ,δεν του προσθέτει απολύτως τίποτε.
Θα έχεις πολλές απώλειες συχνοτήτων στις 42 και τις 9 μπορεί να μην τις πιάσεις και καθόλου,νομίζω.
Στην ΑΤΤΙΚΗ , με πιατο 1μ και κεντρο τις 19Ε προσπαθω να βγαλω τις 23.5Ε σε παρακεντρο ( μαζι με 9Ε και 13Ε ) και δεν βγαινει με τιποτα .Με το ιδιο πιατο ( ανωνυμο ) και μοτερ δεν εχει προβλημα .Η αλλαγη πρεπει να γινει σε σταθερο γιατι καθε φορα που αυξανονται τα ....μποφωρ μετα θελει ξαναρυθμισμα .Τι μπορει να συμβαινει .?
Πολύ περίεργο... Μήπως έχει πρόβλημα το lnb;