Ibrahim Afellay haalt uit naar René van der Gijp
Oranjespeler Ibrahim Afellay deelt een flinke sneer uit aan RTL-voetbalanalist René van der Gijp. Hij neemt het commentaar van ‘iemand die jarenlang depressief’ is, niet serieus. Dat vertelt de voetballer in dagblad Spits. Afellay haalt zijn schouders op voor Van der Gijps kritiek over zijn ‘klefheid’. “Ik wist niet dat hij dat heeft gezegd, maar ik neem iemand die jarenlang depressief is, niet zo serieus. Laat hem zijn lolletje maar hebben“, aldus de 26-jarige middenvelder.
De sterspeler bedoelt het niet gemeen. “Dat bedoel ik cynisch, hoor. Ik wil hier helemaal niemand mee kwetsen, maar af en toe wil ik gewoon van me afbijten als ik zulke dingen hoor.”
Toch heeft Afellay er ook begrip voor. “Die praatprogramma’s moeten allemaal gevuld worden tot er eindelijk een keer een bal gaat rollen.”
Van der Gijp riep in Voetbal International dat hij misselijk wordt van het kleffe gedoe van Affelay, die Robin van Persie na doelpunten omhelst en kust op de wang. “Hij zou Van Persie het liefst na elke bal een kusje geven.” Foto: Paulblank





Reply With Quote